جمع‌آوری دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز در ایران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که در جریان سومین مانور سراسری، تعداد ۴۵۱۵ مورد برق غیرمجاز و ۱۶۳ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در این استان شناسایی و جمع آوری شد.

جمع‌آوری دستگاه های استخراج رمز ارز غیر مجاز  در ایران

به گزارش اسپوتنیک، احمدرضا خسروی، جمعه 26 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مانور سراسری "تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعابها و رمزارزها" طی روزهای پنجشنبه و جمعه، گفت: در سطح استان فارس 4515 مورد برق غیرمجاز و 163دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شد.

خسروی گفت: این مانور، توسط توزیع برق استان فارس با حضور234 نفر نیروی اجرایی و فنی و در قالب 78گروه عملیاتی و45خودرو درسطح استان برگزار شد.

او ادامه داد: مانورجهادی" اقدام فراگیر سراسری تعدیل روشنایی معابر، اصلاح انشعابات و رمز ارزها " با رویکرد تامین ایمنی و صیانت از حریم شبکه و با رنامه ریزی شرکت توانیر، روزهای پنجشنبه و جمعه پایانی هر ماه برگزار می‌شود.

خسروی، کاهش مصرف انرژی شبکه روشنایی معابر، حذف انرژی مصرفی برق های غیر مجاز و حذف انرژی مصرفی دستگاه های استخراج رمزارزهای غیرمجاز را از اهداف این مانور اعلام و اضافه کرد: دراین مانورصیانت ازحریم وحفاظت الکتریکی شبکه های توزیع نیز مد نظر قرارگرفت و6 هزار چراغ روشنایی نیزتعویض و تعدیل شد.

مدیرعامل توزیع برق فارس، ناپایداری، ایجاد نوسانات، افت ولتاژ، آسیب شبکه وسوختن وسایل برقی مشترکان را از معایب استفاده غیرمجاز از شبکه های برق برشمرد.

خسروی خاطرنشان کرد: این شرکت با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند و همچنین استفاده از کلیه ظرفیت ها تمام تلاش خود را در راستای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز درسطح استان بکار گرفته است تا از این طریق بتوان ازبروز خسارات های ناشی از این نوع فعالیت ها ممانعت کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان