اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت مهدی کروبی و ۳ عضو حزب

الیاس حضرتی در جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه حضور و دبیرکلی آقای کروبی را باید فرصت تلقی کنند نه تهدید، گفت: متاسفانه منطق و برنامه درستی وجود ندارد.

اعتراض اعتماد ملی به ردصلاحیت مهدی کروبی  و 3 عضو حزب

جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی امروز بیست و ششم دی 99 با حضور اعضای شورای مرکزی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌طور حضوری و آنلاین برگزار شد.

الیاس حضرتی در این جلسه با تاکید بر اینکه حضور و دبیرکلی آقای کروبی را باید فرصت تلقی کنند نه تهدید، گفت: متاسفانه منطق و برنامه درستی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: حزب اعتماد ملی چه کروبی دبیرکل باشد چه نباشد، حزب آقای کروبی است و حزب به نام کروبی ثبت شده است. در ادامه جلسه، جلیلیان، رئیس دفتر حقوقی حزب به تشریح اقدامات انجام‌شده برای اعتراض به ردصلاحیت دبیرکل و سه عضو شورای مرکزی حزب در کمیسیون ماده 10 وزارت کشور پرداخت.

وی گفت: اعتراض حقوقی ما در دبیرخانه وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 ثبت شده و در شعبه 35 دیوان عدالت اداری نیز اعتراض ما ثبت شده است.

در ادامه این جلسه اعضای حزب از حسین کروبی درخواست کردند که پیام اعضا، مبنی بر اینکه دبیرکل حزب از طریق وکیل، اعتراض خود را ثبت کند، به ایشان منتقل کند.

در ادامه، دکتر ابوالحسنی، رئیس دفتر سیاسی حزب، مصوبه دفتر سیاسی درباره انتخابات را قرائت کرد. وی گفت: بر اساس مصوبه دفتر سیاسی، اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت می‌کند، اما چک سفید نمی‌دهد. باید شرایطی محیا باشد؛ نخست اینکه نظام سیاسی شرایط مشارکت آزادانه، فعال و موثر را ایجاد کند و دیگر اینکه مردم در فضای سیاسی حاضر باشند.

موضوع مشارکت حزب در انتخابات در صورت تامین این شرایط به تصویب اکثریت قاطع اعضای شورای مرکزی حزب رسید. داشتن نامزد حزبی نیز پس از بحث‌های دو ساعته و نطق موافقان و مخالفان، به تصویب رسید.

216216

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان