در دنیای غرغروها، نویدکیا باشید

سرمربی سپاهان در پایان بازی تیمش برابر پیکان برخلاف عادت همکارانش بهانه گرفتن را سرزنش کرد.

در دنیای غرغروها، نویدکیا باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر برابر پیکان به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک برابر این تیم به برتری رسید تا به رده سوم جدول رده بندی صعود کند.

در حالی که مربیان حتی اگر برنده هم باشند تلاش می کنند در نشست خبری بعد از بازی هایشان به اندازه کافی از مظلومیت تیم شان بگویند و زمین و آسمان را به هم بدوزند، محرم نوید کیا سرمربی سپاهان رفتار دیگری در پیش گرفت.

او بعد از پایان مسابقه درباره فاصله 10 روزه بین بازی های سپاهان گفت: از روز اولی که به سپاهان آمدم و با همه همکارانم و مسئولان باشگاه صحبت کردم، آدمی نیستم که دنبال بهانه باشم. . اگر فدراسیون برای ما 10 روز یک بار بازی ‌می‌گذارد، ما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم. درست است؛ برای تیم‌هایی که بیشتر از 7 روز بازی نمی کنند، نگه داشتن تیم سخت است. کما اینکه بعضی از تیم‌ها 10تا14 روز تا بازی بعدی فاصله دارند. درست است کار مقداری سخت می‌شود و از شرایط ایده‌آل دور می‌شوند. اما برنامه ریزی ما مربیان باید دقیق‌تر باشد تا بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم‌هایمان فراهم کنیم.

او هم چنین درباره پیکان گفت: چیزی که در فوتبال ما باب شده؛ وقتی تیم‌ها می‌بازند به سرمربی حریف تبریک می‌گویند اما باید به پیکان به خاطر بازی نیمه اول‌شان تبریک بگویم. آنها فوق‌العاده بودند، احساس کردم اگر این را نگویم در حق این تیم اجحاف می‌شود. 

این جملات محرم نویدکیا برای فوتبال ایران کاملا غریبه است؛ برای فوتبالی که چه بازنده باشی چه برنده باید بهانه پیدا کنی و حداقل یکی دو نفر را مورد سرزنش قرار دهی، این طرز صحبت کردن کاملا بیگانه است و این یک امتیاز مثبت برای این سرمربی است.

نوید کیا در دوران بازیگری هم بازیکنی آرام بود و همه امیدوار هستند این شیوه رفتاری محرم در ادامه مربی گری او ادامه داشته باشد و این مربی جوان به سرنوشت مربیان غرغروی لیگ دچار نشوند و همین طور متین و آرام بماند؛ هرچند برخی معتقدند مربیان بدون هیاهو سرانجام خوبی در فوتبال ایران ندارند!

بیشتر بخوانید:پوچتینو به کرونا مبتلا شد

253 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان