برای ورزش ایران زشت است که شما عضو هیات اجرایی المپیکش هستید، آقای ساعی!

نماینده ورزشکاران و عضو هیات اجرایی المپیک و مهمتر از آن پر افتخارترین ورزشکار تاریخ المپیک ایران.

برای ورزش ایران زشت است که شما عضو هیات اجرایی المپیکش هستید، آقای ساعی!

اگر به این‌ها سابقه دو دوره حضور در شورای شهر تهران و کلی عنوان و جایگاه دیگر را هم اضافه کنیم، به قول علی پروین یک تریلی سنگین هن این همه عنوان و لقب را نمی‌تواند بکشد! 
آن‌وقت به بهانه دیر اعلام شدن اسمتان از بلندگوی ورزشگاه دست به ضرب و شتم می‌زنید!
شما مثلا نماینده ورزشکاران ایران هستید. آیا قهرمانی که تاخیر در اعلام ورود نامش از بلندگوی ورزشگاه، پاسخش چک و لگد است و بعد هم با افتخار مصاحبه می‌کند و به این رفتار می‌بالد، شایستگی نشستن بر مسند نماینده ورزشکاران ایران را دارد؟ 
ما که سال‌هاست از فدراسیون تکواندو و اصلاح امور در آن تشکیلات قطع امید کرده‌ایم و اگر نبود آن نابه‌سامانی این تشکیلات، پاسخ چنین رفتار زننده‌ای فقط یک محرومیت یک ساله نبود.
اما هرچه هست، کاش خودتان پی به رفتار زشت‌تان برده باشید آقای ساعی.
کاش همین فردا دو خطی بنویسید و از همه جایگاه‌های ورزشی‌تان استعفا دهید، به امید روزی که به سطحی از صلابت نفس رسیده باشید که بدانید درخت هرچه بارش بیشتر است، افتاده‌تر است!
اگرچه داشتن چنین انتظاری از شمایی که قدرت بازوی‌تان را بر قدرت تکلم و تدبیرتان مقدم می‌دانید، سخت و دشوار است اما امیدمان به قوه عاقله در کمیته ملی المپیک است. جایی که شاید قانع‌تان کنند که دیگر شایستگی یدک کشیدن نمایندگی ورزشکاران ایرانی را ندارید و اگر نپذیرفتید قطعا راهکارهای قهری در این زمینه در اختیارشان است. 
باشد که مدارا نکنند و به فکر آبروی ورزشی باشند که الگویش پهلوانی چون غلامرضا تختی بوده است.

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان