آتش‌سوزی‌های پیاپی در جنگل‌های رامسر

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر با اشاره به اینکه در نقطه دیگر منطقه واچکلایه که چند روز پیش دچار حریق شد، شاهد آتش‌سوزی هستیم، گفت: در منطقه سرسی شرایط سخت و بحرانی وجود دارد و نیرو‌های امدادی و منابع طبیعی در حال خاموش کردن آتش هستند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا رحیمیان با بیان اینکه مناطق متعددی در رامسر طی چند روز اخیر دچار آتش‌سوزی شدند، اظهار کرد: مردم در این روز‌ها باید با ما همراهی و همکاری لازم را داشته باشند و از برپایی آتش خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه بنشکی در محور دالخانی، سرسی (بالای جیرکوه) در محور جواهرده و همچنین واچکلایه مناطقی هستند که امروز دچار آتش‌سوزی شدند، گفت: در قسمت بنشکی یک تا دو هکتار زمین درگیر آتش‌سوزی شد که خوشبختانه مهار شدند.

رحیمیان تصریح کرد: هم‌اکنون در منطقه سرسی شرایط سخت و بحرانی وجود دارد که نیرو‌های امدادی بسیج و منابع طبیعی و همچنین نیرو‌های دیگر در حال خاموش کردن آتش هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه در نقطه دیگر منطقه واچکلایه که چند روز پیش دچار حریق شد نیز شاهد آتش‌سوزی هستیم، گفت: نیرو‌ها در این مناطق تقسیم شده و در حال تلاش هستند.

این مسؤول با تاکید بر این که نیرو‌های ما سه شب و روز درگیر آتش‌سوزی مناطق مختلف شهرستان رامسر هستند از مردم خواست از برپایی آتش در مناطق کوهستانی جلوگیری کرده و یا در زمان ترک محل از خاموش کردن کامل آتش اطمینان یابند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان