استقلال بالاخره زیبا برد!

استقلال با برتری مقابل تراکتور دوباره به صدر جدول لیگ برتر بیستم برگشت.

استقلال بالاخره زیبا برد!

سپهر ستاری: تیم استقلال با ارائه یک بازی باکیفیت موفق شد از سد تراکتور بگذرد و بار دیگر به صدر جدول برسد؛ آبی‌های پایتخت که در هفته‌های اخیر و به خصوص پس از نمایش پرانتقاد مقابل پرسپولیس شدیدا تحت فشار قرار داشتند با این پیروزی که با نمایش خوبی هم همراه شد حالا از آن فضای پرانتقاد خارج شدند و فعلا آسمان برای استقلالِ محمود فکری آبی است.

فکری که به خاطر تعویض دیاباته در دربی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته بود تصمیم گرفت مقابل تبریزی‌ها هم از مثلث هجومی زهردار خود استفاده کند تا نشان دهد روی ایده‌اش پافشاری دارد و این مثلث هم با عملکردی درخشان پاسخ اعتماد فکری را داد تا مشخص شود مشکل استقلال در دربی تنها تعویض دیاباته نبوده و در عملکرد ضعیف آبی‌ها به خصوص در نیمه دوم عوامل دیگری هم تاثیرگذار بوده است.

نکته امیدوارکننده در بازی استقلال مقابل تراکتور عملکرد خوب قایدی و دیاباته بود؛ زوجی که به واسطه درخشش در فصل گذشته القاب زیادی هم دریافت کرده و بسیار مورد توجه قرار گرفت بود در این بازی پس از مدت‌ها عملکرد درخشانی داشت و در کنار ارسلان مطهری از عوامل اصلی برد استقلال بود. دیاباته که سال گذشته هم گلزنی در لیگ را از تبریز و دیدار با تراکتور آغاز کرده بود، این بار دو گل به تراکتور زد که پاس گل دوم او توسط قایدی ارسال شد و باشوی استقلالی‌ها هم خودش یک گل زد که توسط ارسلان مطهری پایه‌گذاری شده بود.

عملکرد زوج دیاباته – قایدی در کنار ستاره پرتلاشی چون مطهری باعث شده خط حمله استقلال این روزها صاحب یک مثلث خطرناک شود که می‌تواند لرزه براندام هر رقیبی بیاندازد بدون تردید برگ برنده محمود فکری در ادامه مسابقات خواهد بود.

از طرفی در مقابل تراکتور خط دفاعی و میانی استقلال هم عملکردی بسیار بهتر از دیدارهای قبلی داشت. مهدی مهدی‌پور و مسعود ریگی که کم کم به هماهنگی لازم می‌رسند، میانه زمین را از تیم تبریزی گرفتند و در خط دفاعی هم با نیمکت‌نشینی عارف غلامی پس از عملکرد پرانتقاد در دربی ابتدا از مرادمند و دانشگر و سپس از سیاوش یزدانی استفاده شد که علی‌رغم فشار تراکتور به خصوص در دقایق پایانی موقعیت چندانی به حریف ندادند.

در مجموع عملکرد استقلال مقابل حریف قدرتمندش هواداران این تیم را به ادامه فصل بسیار امیدوار کرد. آن‌ها که اخیرا و به خصوص پس از دربی شدیدا از عملکرد تیمشان شاکی بودند حالا با این نمایش خوب از فکری و تیمش راضی هستند؛ نمایشی که البته آبی‌ها باید در مقابل بقیه حریفان هم آن را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: 

زلزله در پرسپولیس؛دشمن یحیی استعفا داد؟

ترسناک‌ترین استقلال ممکن در خارج از خانه

8 علیه 4؛ جادوگر فوتبال را به فوتبالی ها برمی‌گرداند؟

258 41

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان