محدودیتی برای صدور مجوز تاسیس سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در آذربایجان‌غربی نیست

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: هیچ محدودیتی برای تاسیس سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان وجود ندارد.

محدودیتی برای صدور مجوز تاسیس سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در آذربایجان‌غربی نیست

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدحسین حسنی در خصوص آخرین وضعیت سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در استان گفت: در حال حاض 113 سازمان مردم نهاد جوانان در آذربایجان‌غربی فعال هستند که پراکندی آنها در 13 شهرستان استان است.

وی افزود: از این تعداد، ارومیه "مرکز استان" با 82 سازمان مردم نهاد بیشترین آمار را داراست و شهرهای خوی با 7، بوکان و میاندوآب با 5 سازمان و شوط با 4 سازمان، سردشت، مهاباد و سلماس با 2 سازمان و اشنویه، شاهین‌دژ، پیرانشهر، چالدران و چایپاره یک سازمان ثبت شده دارند.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد سازمان مردم نهاد حوزه جوانان ثبت شده در استان در حوزه اجتماعی است و حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و مذهبی و علمی و پژوهشی نیز بعد از حوزه اجتماعی بیشترین آمار را دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای تاسیس و ثبت سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جوانان 18 تا 35 ساله می‌توانند با توجه به قوانین تاسیس سمن‌ها، اقدام به راه‌اندازی یک سازمان مردم نهاد کنند و در حل مشکلات عمومی جوانان و جامعه مشارکت داشته‌باشند.

حسنی اضافه کرد: در حال حاضر٢5٠ متقاضی جدید راه‌اندازی و فعالیت سازمان نهاد در سامانه ثبت شده است که ١٠ مورد آن برای اخذ مجوز به وزارتخانه ارجاع شده است.

وی گفت: درحال حاضر 13 مرکز مشاوره ازدواج و تعالی خانواده در استان فعالیت دارد که از این تعداد 9 مرکز در ارومیه، 2 مرکز در بوکان، 1 مرکز در پیرانشهر و 1 مرکز نیز در اشنویه فعالیت دارند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان