ثبت‌نام ١۵ هزار متقاضی مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ثبت‌نام ١۵ هزار متقاضی در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن خبرداد.

ثبت‌نام ١5 هزار متقاضی مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سیدمحسن حمزه‌لو در تشریح این خبر گفت: در مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن که از ١٨ تا ٢5 دی ماه انجام شد، ١5 هزار و 564 متقاضی در سامانه طرح اقدام مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: در مرحله سوم ثبت‌نام 4 هزار و ٢٧5 متقاضی از شهرستان مهاباد، ٨ هزار و ٧٢٧ نفر از شهرستان بوکان و ٢ هزار و 56٢ متقاضی از شهرستان چایپاره اطلاعات اولیه را در این سامانه وارد کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تا به امروز ٩6٨ متقاضی در شهرستان مهاباد مبلغ اولیه را واریز کرده و تمامی این افراد به پروژه تخصیص یافته‌اند. هم‌چنین شش قطعه زمین با قابلیت احداث یک هزار و  واحد در این شهرستان شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضرعملیات خاکبرداری در  اراضی سایت کوی دانش، شهرک سیدآباد، مکریان و کارمندان واگذار شده به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  اجرا می‌شود و در روزهای آینده، عملیات اجرایی یک هزار و ٧٩4 واحد طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود.

حمزه‌لو خاطر نشان کرد: سهم آذربایجان غربی از طرح اقدام ملی مسکن ٢٠ هزار ٩٧٠ واحد تعیین شده و 4١ هزار و ١٧4 متقاضی در سه مرحله زمانی ثبت نام کرده‌اند و برای 6 هزار و 65٨ متقاضی واجد شرایطی افتتاح حساب شده است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان