شناسایی مظنونان حمله مسلحانه به مدیرعامل منطقه آزاد قشم

پلیس آگاهی شهرستان قشم از شناسایی مظنونان حمله مسلحانه به مدیرعامل و مدیر تشریفات منطقه آزاد قشم خبر دادند.

شناسایی مظنونان حمله مسلحانه به مدیرعامل منطقه آزاد قشم

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، مأموران نیروی انتظامی ایران، در دقایق اولیه حادثه سوء قصد مسلحانه و تیراندازی به سمت خودرو مدیرعامل منطقه آزاد قشم، طرح مهار به صورت ویژه در جزیره قشم اجرا شد که در نتیجه آن تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت که نتیجه اقدامات در آِینده اطلاع رسانی می ‌شود.

برابر بررسی های به عمل آمده ضاربان 2 نفر بودند که با یک دستگاه موتورسیکلت دست به این اقدام زده اند.

پس از حضور در محل و بر اساس بررسی‌ های به عمل آمده مشخص شد حمیدرضا مومنی، مدیرعامل منطقه آزاد قشم به وسیله سلاح کلت کمری از ناحیه دست و تورج امانی، مدیر تشریفات وی از ناحیه فک مورد اصابت گلوله قرار گرفته ‌اند.

رضا صفایی دادستان قشم، نیز در این باره به خبرنگاران گفت: به گفته شاهدان عینی، فرد مسلح پس از شلیک 6 یا هفت گلوله به سمت خودروی سازمانی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از محل تیراندازی متواری شده است.

به گفته فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشگی هرمزگان، مومنی پس از انجام اقدامات لازم از بیمارستان مرخص شد اما تورج امانی پس از عمل جراحی اورژانسی برای متوقف ساختن خونریزی فک پایین، برای تکمیل مراحل درمان به بندرعباس و یا تهران منتقل می ‌شود.

عصر روز دوشنبه 29 دی ماه، حمیدرضا مومنی، مدیرعامل و تورج امانی مدیر تشریفات سازمان منطقه آزاد قشم با شلیک چند گلوله از سوی یک موتور سوار، زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

چندی پیش نیز  به منزل مدیرکل حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم چندین گلوله شلیک شد که به دلیل خالی بودن منزل، اتفاقی رخ نداد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان