استارت آپ شهر هوشمند گردشگری برگزار می شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: در راستای توسعه کسب و کارهای نوین در شهر یزد و با هدف ترویج گردشگری هوشمند، رویداد استارت آپ شهر هوشمند گردشگری برگزاری می شود.

استارت آپ شهر هوشمند گردشگری برگزار می شود

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ عباس ملازینلی با اشاره به اینکه این رویداد با شعار «بزرگ فکرکن، کوچک شروع کن» برگزار می شود، اظهار کرد: یزد به دلیل داشتن ساختار های مناسب در زمینه فناوری اطلاعات می تواند به شهری هوشمند تبدیل شود و بهره وری بیشتری را به شهروندان و گردشگران ارائه کند.
وی با اشاره به اینکه وقتی از شهر جهانی یزد سخن می گوییم نیازمند اتفاقاتی ویژه در حوزه گردشگری هستیم، افزود: ثبت یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو باعث شده است تا نگاه گردشگران داخلی و بین المللی به شهر یزد جلب شود، از این رو نیازمند اتفاقاتی ویژه و منحصر به فرد در حوزه گردشگری هستیم.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزاری رویداد استارت آپ شهر هوشمند گردشگری را یکی از اتفاقات ویژه در این حوزه عنوان و تاکید کرد: این رویداد کمک خواهد کرد تا ظرفیت های نهفته و ایده های بیشماری که نیازمند حمایت هستند شکوفا شده و جان تازه ای را به صنعت گردشگری یزد تزریق کنند.
ملازینلی با اشاره به اینکه استارت آپ شهر هوشمند گردشگری در محور های 9 گانه طراحی شده است، خاطرنشان کرد: شهر هوشمند گردشگری و برنامه ریزی سفر، شهر هوشمند گردشگری و فناوری اطلاعات، شهر هوشمند گردشگری و مبلمان شهری، شهر هوشمند گردشگری و اپلیکیشن های سفر، شهر هوشمند گردشگری و خدمات ایمنی و سلامت، شهر هوشمند گردشگری و حمل و نقل وترافیک شهری، شهر هوشمند گردشگری و محیط زیست، مدیریت انرژی، شهر هوشمند گردشگری و معاری و شهر هوشمند گردشگری و آموزش و فرهنگ ساری سفر محور های این رویداد را در بر می گیرند.
وی افزود: این رویداد از دوم بهمن ماه آغاز و تا پنجم اسفندماه که اختتامیه رویداد می باشد ادامه خواهد داشت که در طول این مدت سه پیش رویداد نیز برگزار خواهد تا ایده های رسیده به دبیرخانه تکمیل و تقویت شوند.
علاقه مندان به مشارکت در این رویداد می بایست از طریق سایت  farhang.yazd.irنسبت به ثبت ایده های خود اقدام نمایند. همچنین شماره تماس 09359359463و 38215893-035 آماده پاسخگویی به مخاطبان برای ارائه توضیحات تکمیلی است.
گفتنی است؛ این رویداد با ابتکار مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و همکاری سمن ها و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری برگزار می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان