گازبهای مشترکین کم‌مصرف رایگان می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از رایگان بودن گاز بها برای مشترکین کم مصرف خبر داد.

گازبهای مشترکین کم‌مصرف رایگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: به منظور فرهنگ سازی در مصرف بهینه گاز شرکت ملی گاز تسهیلاتی را فراهم کرده که بر اساس آن کلیه واحدهای خانگی که مصرف ماهانه آنها در ماههای سرد سال کمتر از 200مترمکعب باشد، مشمول گاز بهای رایگان می شوند.

او در خصوص واحدهای خانگی که شامل طرح گاز بهای رایگان نیستند، گفت: مشترکینی که مصرف گاز آنان در مقایسه با مدت مشابه سال‌های 96 و 97 حدود بیش از 10درصد کاهش یابد از تخفیف 15درصدی بهای گاز بهره‌مند می‌شوند و مشترکینی که بیش از 15درصد  افزایش مصرف گاز داشته باشند، بهای گاز مصرفی آنان با 15درصد افزایش محاسبه می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به اینکه با درست مصرف کردن می توان به گاز رسانی به هموطنانمان در دور ترین نقاط کشور یاری رسانیم  بیان کرد:  مشترکین می توانند با رعایت نکاتی همچون رعایت دمای 18 الی21درجه در خانه، استفاده از لباس گرم در منزل، استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، اصلاح موتور خانه ها و... در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

بوشهری از کلیه مشترکین نیز خواست چنانچه در اطراف محل زندگی یا کار خود با هر گونه آسیب در تأسیسات گازی یا نشتی گاز بخصوص در علمک های گاز مواجه شدند، باید ضمن ترک سریع محیط، به پست های امداد شرکت گاز شماره تماس (194) اطلاع دهند.

در استان قزوین با 440هزار مشترک در 9ماه اول سال 3میلیارد و800میلیون متر مکعب گاز مصرف شده است و سرانه مصرف هر خانوار در مقایسه با سال گذشته 3درصد افزایش داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان