نگاه پیشرو مسئولان یزد برای توسعه اکوسیستم فناوری

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به برگزاری رویداد استارت آپی "سکوی پرتاب یزد" گفت: حضور صندوق های ریسک پذیر و شرکت های سرمایه گذاری در این رویداد حائز اهمیت است و دولت نیز حمایت می کند.

نگاه پیشرو مسئولان یزد برای توسعه اکوسیستم فناوری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ امیر ناظمی در بازدید از رویداد سکوی پرتاب یزد در پارک علم و فناری بیان کرد: رویکرد دولت در سکوی پرتاب، هم سرمایه گذاری و هم اعطای وام های ارزان قیمت به سرمایه گذاران بخش خصوصی است که قرار است این ایده های استارت آپی را انتخاب و روی آنها سرمایه گذاری کنند. لذا دولت وی با بیان اینکه دولت هیچ انتخابی نخواهد داشت و صرفا  حمایت خواهد کرد، اظهار داشت: وجود نگاه پیشرو در بین مسئولان استان یزد، عامل موفقیت استان یزد در ایجاد و توسعه اکوسیستم فناوری است.
معاون وزیر ارتباطات، استان یزد را یکی از استان های برتر در حوزه زیر ساخت نوآوری دانست و گفت: نگاه پیشرو، زیر ساخت قوی و حضور فعالان مختلف و با سابقه در حوزه فناوری استان یزد، پیشبرد سریعتر توسعه اکوسیستم فناوری را در این استان رقم خواهد زد.
وی بیان کرد: رویدادهایی که توسط 100 استارت آپ برگزار می شود باید هماهنگ کننده تمام بازیگران این عرصه باشد با تاکید بر اینکه آموزش و سرمایه گذاری نقش جدی 100 استارت اپ است.
 ناظمی با اشاره به اینکه شروع فعالیت های 100 استارت آپ همزمان با شیوع کرونا بود ولی تاکنون موفقیت و کارآمدی خوب این پلتفرم را شاهد بودیم، بیان کرد: 100 استارت باید در حوزه کارگاه های آموزشی هم توسعه یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان