ترزامی: بایدن شریف فرصت طلایی برای انگلیس است

فارس نوشت:«ترزا می» نخست‌وزیر سابق انگلیس روز چهارشنبه جانشین خود «بوریس جانسون» را تحت انتقادات بی‌سابقه‌ای قرار داد. او همچنین با انتقاد از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا، دوره بعدی ریاست جمهوری این کشور را فرصتی طلایی برای انگلیس دانست.

ترزامی: بایدن شریف فرصت طلایی برای انگلیس است

ترزا می در یادداشتی در روزنامه «دیلی میل»، جانسون را به‌ تهدید به نقض قوانین بین‌المللی از طریق عقب‌نشینی از معاهده‌ای که به تازگی امضاشده بود و رها کردن جایگاه جهانی انگلیس در رهبری اخلاقی، متهم کرد.

نخست‌وزیر سابق انگلیس نوشت: «باید منظری را که در آن چند مرد قدرتمند مقابل هم شاخ و شانه می‌کشند، رد کرده و در عوض مردم را حول انگیزه و هدفی مشترک گرد هم آوریم. به منظور رهبری کردن، باید به ارزش‌ها پایبند باشیم».

ترزا می، حمله چند روز پیش به کنگره آمریکا را «حمله به اساس دموکراسی» توصیف و آن را محکوم کرد. وی همچنین ترامپ را به خاطر تحریک به این اقدام مورد سرزنش قرار داده و گفت انتخاب «بایدن شریف»، «فرصتی طلایی» برای انگلیس محسوب می‌شود.

نخست‌وزیر انگلیس که سال گذشته از مقام خود استعفا کرد در این یادداشت افزود: «بر اساس تجربه‌ای که دارم، ترک قدرت کار آسانی نیست، به‌خصوص زمانی که احساس کنی کارهای بیشتری وجود دارد که می‌خواهی انجام دهی».

ترزا می در سال 2017 اولین رهبر یک کشور خارجی بود که در کاخ سفید با ترامپ دیدار کرد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان