سخنان تند مهدی رحمتی: داور در زمین کارت عروسی پخش می کرد!

ایسنا نوشت: سرمربی شهرخودرو مشهد گفت: فکر می‌کنم فضای داوری در لیگ برتر تحت‌الشعاع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قرار گرفته‌ اما دوست ندارم در مورد این موارد صحبت کنم.

مهدی رحمتی سرمربی تیم شهرخودرو در پایان بازی تیمش برابر نساجی مازندران با انتقاد از داوری این مسابقه  گفت: احساس کردم داور کارت عروسی در بازی پخش می‌کند. این تعداد اخطار و برخورد در بازی عجیب است. در انتهای بازی به داور گفتم که کمی مهربان‌تر باشد. در انتهای بازی بازیکن نساجی با آرنج به صورت رضا یزدان دوست ضربه زد. اگر آن توپ به گل تبدیل می‌شد، مجددا فردا اصفهانیان عذرخواهی می‌کرد، اما بابت عذرخواهی او همانند سایر اشتباهات داوری در بازی‌های دیگر، امتیازی به ما داده نمی‌شد.

سرمربی شهرخودرو گفت: فکر می‌کنم فضای داوری لیگ برتر تحت‌الشعاع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قرار گرفته است. از ریز مسائل آگاهم که چه اتفاقی رخ داده که دو روز پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان داور دیدار تغییر می‌کند. اگر بخواهم در خصوص این موارد صحبت کنم، داستان‌های زیادی پشت آن نهفته است که دوست ندارم در مورد این موارد صحبت کنم. امیدوارم وضعیت داوری روز به روز بهتر شود.

بیشتر بخوانید:ابراهیم شکوری: با چه مجوزی علیه پرسپولیس صحبت می‌کنند؟ 

253 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان