کاشت مو به روش FUE چگونه انجام می شود؟

ما در این نوشتار کاشت مو با روش FUE را معرفی کرده ایم. این روش کاشت مو یک روش بدون درد و بدون خونریزی است. در کاشت مو با روش FUE اثری از جای بخیه باقی نمی ماند.

کاشت موعوامل مختلفی از قبیل زمینه ژنتیکی، مشکل در عملکرد غده تیروئید، مشکلات هورمونی از جمله هورمون های جنسی، کمبودهای تغذیه ای، عفونت های پوستی و بسیاری از عوامل دیگر سبب ریزش مو در افراد می شوند.

امروزه در جوامع مختلف، گرایش افراد به درمان ریزش مو با استفاده از روش های مختلف، بسیار زیاد شده است. ما در این نوشتار کاشت مو با روش FUE  را معرفی کرده ایم. این روش کاشت مو یک روش بدون درد و بدون خونریزی است. در کاشت مو با روش FUE اثری از جای بخیه باقی نمی ماند. علاوه بر این دوران نقاهت در این روش جراحی بسیار کوتاه است.

پس از مراجعه بیمار به پزشک و برگزاری جلسات مشاوره، انجام آزمایش خون و معاینات بالینی اولیه، کاشت مو انجام می شود. رعایت توصیه های پزشک قبل و بعد از انجام جراحی در نتیجه کاشت مو و رضایت فرد متقاضی بسیار مهم است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و مهارت پزشک نیز در این زمینه نقش بسزایی دارد؛ بنابراین لازم است که افراد برای انتخاب کلینیک کاشت مو، زمان کافی اختصاص دهند.  

در کلینیک ساعی پزشکان با تجربه، بهترین روش کاشت مو را برای درمان ریزش موی شما انتخاب می کنند. رضایت مشتریان این کلینیک، دلیلی بر تبحر پزشکان آن در کاشت مو است. ما به شما اطمینان می دهیم که با کاشت مو در این کلینیک، موهای زیبا و طبیعی را تجربه خواهید کرد. 

از جمله مواردی که در زمینه کاشت مو FUE باید به آن اشاره داشت؛ شناختن محلی در سر با نام بانک مو است. این محل بخشی از ناحیه‌ی پشت سر را شامل می‌شود که بیشترین میزان فولیکول (تارهای) موی سر را شامل می‌شود.

این بخش در عمل کاشت مو FUE و دیگر روش‌های کاشت مو، برای استخراج فولیکول‌های قابل کاشت در سر مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده از آن در هر یک از روش‌های رایج کاشت مو کاملا متفاوت است.

در ادامه به بررسی همه ‌جانبه کاشت مو FUE می‌پردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این عنوان به پاسخ پرسش‌های خود دست پیدا نکردید لطفا از طریق هر یک از راه‌های ارتباطی با پشتیبانی کلینیک ساعی در ارتباط باشید.

مقدمه‌ای بر کاشت مو FUE

کاشت مو برای الگوهای ریزش موی مختلف بنابر تشخیص پزشک متخصص امکان‌پذیر است. معاینه‌ی تمامی عزیزانی که برای کاشت مو FUE و دیگر روش‌های کاشت مو اقدام می‌کنند، امری الزامی محسوب می‌شود که بر اساس آن مشخص خواهد شد که شخص از قابلیت استفاده از کدام شیوه‌ی کاشت مو از روش‌های کاشت مو  FUE، کاشت مو FUT یا کاشت مو SUT ؛ برخوردار است.

در معاینه مشخص می‌شود که اصلا بانک موی شخص از توانایی لازم برای عمل کاشت مو FUE یا هر یک از روش‌های دیگر کاشت مو برخوردار است یا خیر. اما بسیاری از افرادی که دچار ریزش مو و طاسی در نواحی سر هستند می‌توانند با استفاده از هر یک از روش‌های کاشت مو از جمله کاشت مو FUE به ظاهر طبیعی و عادی خودشان دست پیدا کنند.

کلینیک کاشت مو

به طور کلی هزینه کاشت مو به روش FUE در کلینیک ساعی بین ۷ تا ۹ میلیون تومان می باشد.

مکانیزم و مزایای کاشت مو به روش  FUE

در کاشت مو به روش FUE یا کاشت مو به روش ترکیبی از مکانیزم هر دو روش SUT و FUT استفاده می‌شود. در این شیوه، پس از تزریق بی‌حسی موضعی ابتدا با بهره‌گیری از مکانیزم کاشت مو fut، نوار اهداکننده از بانک موی مراجعه‌کننده جدا می‌شود و بخش عظیمی از ناحیه‌ طاس یا کم‌پشت در سر، با گرافت‌های جداشده از همین نوار پوشش داده می‌شود.

پس از انجام کامل پروسه کاشت مو FUT، نوبت به روش کاشت مو SUT می‌رسد. در این شیوه ابتدا موهای سر کوتاه می‌شود و سپس کاشت مو در نواحی طاس باقی‌مانده در سر؛ با جداسازی و کاشت تک به تک گرافت‌های مو از بانک موی سر، ادامه پیدا می‌کند. این پروسه تا جایی ادامه خواهد داشت که موی سر به ظاهرِ طبیعی خودش نزدیک شده باشد.

در این شیوه امکان پیوند و کاشت بین ۹,۰۰۰ تا حداکثر ۱۲,۰۰۰ تار مو در یک جلسه وجود دارد و نیاز به انجام جراحی و کوتاهی موی سر دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون هر یک از روش‌های کاشت مو، لطفا با کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید یا فرم تماس را پر کنید.

مراقبت های بعد از کاشت مو FUE

  • استراحت در منزل تا 48 ساعت پس از کاشت مو
  • عدم تماس دست یا فشار آب شدید با ناحیه جراحی شده پس از کاشت مو
  • پرهیز از دویدن و فعالیت‌های سنگین ورزشی حداقل تا 2 هفته پس از کاشت مو
  • پرهیز از استحمام با آب پرفشار یا داغ پس از کاشت مو
  • ماساژ بسیار نرم نواحی جراحی و کاشت در استحمام و شستشوی سر پس از کاشت مو
  • عدم استفاده از سشوار با باد داغ یا بالاترین درجه حرارتی روی ناحیه کاشت مو
  • استفاده از کلاه مخصوص پانسمانی قابل شستشو، نرم و به اندازه کافی بزرگ (با هدف کاهش فشار روی فولیکول‌های کاشته شده و ناحیه جراحی شده)

تعداد جلسات

همانطور که پیش‌تر در معرفی روش‌های کاشت مو به آن پرداختیم؛ تعداد جلسات کاشت مو ابتدا بسته به بررسی بانک موی سر شما عزیزان و سپس انتخاب شیوه‌ی مورد نظرتان بستگی دارد.

هر چه از کم‌پشتی و ریزش بیشتری در موهای خود رنج ببرید، به تعداد فولیکول‌های بیشتری برای کاشت نیاز خواهید داشت که در صورت بهره‌مندی از بانک موی قوی، با استفاده از یک جلسه کاشت مو FUE امکان‌پذیر خواهد بود.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به روش FUE

برخورداری از بخش‌های کم‌پشت یا طاس بیشتر در سر، منجر به نیاز به فولیکول‌های بیشتر برای پوشش این نواحی می‌شود؛ که این موضوع علاوه بر افزایش تعداد جلسات بر هزینه‌ی پرداختی توسط مشتری نیز تاثیرگذار خواهد بود. هزینه‌ی میانگین خدمات کاشت مو در کلینیک ساعی برای هر جلسه حدود 7 میلیون تومان خواهد بود. تعداد دقیق تارهای موی قابل پیوند، تارهای موی موردنیاز، تعداد جلسات و هزینه‌ی نهایی کاشت مو در کلینیک ساعی پس از جلسه اول معاینه، به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

برای دریافت هزینه کاشت موی خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کلینیک ساعی تهران در تماس باشید :

  • خطوط ویژه (تهران) : ۸۸۱۰۰۰۵۰  |  ۸۸۱۹۳۱۴۶
  • واتس اپ : ۰۹۱۲۹۶۷۴۷۲۳
  • صفحه اختصاصی کاشت مو کلینیک ساعی در اینستاگرام instagram.com/clinic.saee
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان