پرونده ۲۹ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد بررسی شد

مسئول هماهنگی پروژه‌ها و کارگزاری طرح اقدام ملی مسکن شهرجدیدهشتگرد اظهار داشت: در زمان حاضر بیش از ۲۹ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد در حال پالایش هستند که به زودی متقاضیان واجد شرایط ارگان ها و تعاونی ها نیز به سامانه اضافه خواهند شد.

پرونده 29 هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد بررسی شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «احسان مسعودی» در گفتگوی تلفنی با رادیو البرز با اشاره به تفاوت طرح مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن گفت: طرح اقدام ملی مسکن تقاضا محور بوده و برای متقاضیان واجد شرایط پروژه تعریف می‌شود و  ابتدا متقاضی شناسایی و در مرحله اول آورده متقاضی واریز و در مرحله بعد تسهیلات بانکی به پروژه تزریق می‌گردد؛ در حالی که در پروژه مسکن مهر، مسکن از طریق تسهیلات بانکی و بودجه دولتی ساخته و پس از آن متقاضی برای آن ثبت‌نام و آورده خود را تکمیل می‌کرد که گاها متقاضی نیز برای پروژه‌ها وجود نداشت.

وی افزود: عدم استفاده از بودجه دولتی در طرح اقدام ملی مسکن از جمله مزایای طرح اقدام ملی مسکن بوده که می‌تواند در تسریع اتمام پروژه نقش بسزایی داشته باشد چرا که در طرح مسکن مهر کمبود بودجه عمرانی مانعی در به اتمام رسیدن به موقع پروژه‌ها بود.

مسعودی اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن با هدف ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه کلید خورد که سهم شهرهای جدید 200 هزار واحد بود که 21 هزار واحد یعنی حدود 10.5 درصد از طرح اقدام ملی مسکن کشور برای شهر جدید هشتگرد در نظر گرفته شده است.

مسئول هماهنگی  طرح اقدام ملی مسکن شهرجدید هشتگرد گفت: در زمان حاضر بیش از 4 هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی شده و که 3 هزار نفر با مبلغ واریزی حداقل 40 میلیون تومان به پروژه متصل شده‌اند.

مسعودی در خصوص احتمال ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد گفت: ثبت‌نام از متقاضیان مسکن ملی در شهرجدید هشتگرد در 3 فازصورت گرفته و تاکنون تمامی ظرفیتهای کاربری مسکونی در این شهر اختصاص یافته و در زمان حاضر در حال پالایش متقاضیان و همچنین ارگان‌هایی هستیم که در این طرح ثبت‌نام نموده‌اند اما باز با این حال در صورتی که اجازه ثبت‌نام مجدد صادر شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد تا متقاضیان بازمانده از ثبت نام اقدام لازم را انجام دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان