اتمام ۴۱۲ پروژه نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تا پایان دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از اتمام ۴۱۲ پروژه نیمه تمام این استان تا قبل از پایان کار دولت خبرداد.

اتمام 412 پروژه نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تا پایان دولت

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی رضاییه در شهرستان مهاباد گفت: هم اکنون هزار و 390 پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح آذربایجان‌غربی در حال احداث است که با تخصیص اعتبارات ویژه، بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام استان تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مشکلات مربوط به مطالبات عقب افتاده پیمانکار پروژه بیمارستان 350 تختخوابی مهاباد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان در دستور کار استانداری قرار گرفته تا بتوانیم روند ساخت آن به طور منظم ادامه دهیم.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد نیز گفت: از سال 1392 به بعد چهار هزار و 460 میلیارد ریال در قالب اجرای پروژهای عمرانی برای توسعه و آبادانی این شهرستان هزینه شده است.

خدرلو با اشاره به تحول گازرسانی به مناطق روستایی مهاباد نیز اظهار کرد: قبل از سال 1392 تنها هشت روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند بود ولی تا پایان سال جاری 60 روستای مهاباد شامل 80 درصد جمعیت روستایی دارای گاز طبیعی خواهد شد.

فرماندار مهاباد همچنین به مشکل قطعی برق روستاها طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: پنج روستای این شهرستان به دلیل برف و کولاک بیش از 80 ساعت دچار قطعی برق شده است که باید در اسرع وقت اداره برق و راهداری نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان