گذرنامه‌های اتباع و مهاجرین افغانستانی در قزوین تمدید می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: روادید و گذرنامه‌های اتباع و مهاجرین افغانستانی استان در دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تمدید می‌شود.

گذرنامه‌های اتباع و مهاجرین افغانستانی در قزوین تمدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ بهمن عشایری، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین از اجرای طرح برون سپاری بخشی از امور مربوط به تمدید روادید اتباع کشور افغانستان به دفاتر خدمات اتباع خارجی در استان خبر داد.

او در این خصوص گفت: در راستای مصوبات کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی و  دستور وزیر کشور مبنی بر موافقت با اجرایی کردن طرح تمدید روادید و گذرنامه های خانواری پس از فرآهم آوری زیر ساخت های نرم افزاری و ارتباطی در استان ها، عملیات تمدید روادید گذرنامه خانواری ها از 1 بهمن 99 آغاز و به مدت  45روز ادامه دارد.

عشایری اظهار کرد: به منظور تسریع در فرآیند انجام کار ، کاهش ازدحام ناشی از مراجعه حضوری اتباع کشور افغانستان و به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی به اتباع و مهاجرین خارجی و رعایت دستورالعمل و پروتکل های  بهداشتی، اتباع خارجی که با روادید و گذرنامه خانواری در کشور حضور دارند، می‌توانند به منظور تمدید روادید خود به دفاتر شش گانه خدمات اتباع خارجی در استان مراجعه کرده و روادید خود را تمدید کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین افزود: آن دسته از اتباع و مهاجرین کشور افغانستانی دارنده گذرنامه با مهر طرح خانواری که دارای تمدید روادید تا تاریخ 97/6/31 هستند در این مرحله مشمول طرح می شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان