مدل قفسه کتاب مدرن و خلاقانه با طراحی کاربردی

عکس های جدیدترین و زیباترین قفسه های کتاب و انواع کتابخانه های خانگی را در این مطلب مشاهده نموده و برای انتخاب مدل قفسه کتاب برای منزل و محل کار از این طرح های زیبا، ایده بگیرید.

مدل قفسه کتاب مدرن و خلاقانه با طراحی کاربردی

انواع مدل قفسه کتاب یکی از ضروریات هر منزل و یا دفتر کار می باشد که علاوه بر کاربردهای مفید در زمین جمع آوری و نگهداری از کتاب های مختلف، می تواند نقش مهمی نیز در دکوراسیون و زیبایی محیط داشته باشد. از این رو انتخاب مدلهای قفسه و توجه به طرح آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. البته برای این انتخاب معیار های مهمی نیز وجود دارد که در ادامه ضمن مشاهده مدلهای جدید و زیبای قفسه کتاب، با این معیار ها نیز آشنا خواهید شد.

امروزه مدلهای بسیار زیبا و جدیدی از انواع قفسه برای کتاب طراحی شده اند که هریک زیبایی و کارایی خاص خود را دارند و اغلب ما مدل قفسه کتاب را با توجه به نوع کاربرد های آن، سایز و ابعاد، شکل ظاهری و… انتخاب می نماییم. توجه داشته باشید که برای داشتن بهترین و مناسب ترین قفسه کتاب، نیازمند توجه به تمامی معیار ها و نیاز ها هستید.

مجموعه تصاویر انواع مدل قفسه کتاب بسیار زیبا و جذاب :

اولین معیاری که برای انتخاب قفسه کتاب باید بدان توجه نمایید، سایز و ابعاد قفسه می باشد، بهتر است برای هر مکانی با توجه به ابعاد آن مکان و همچنین مقدار استفاده ایی که قرار است از قفسه شود مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. بعضی از قفسه های کتاب می توانند مکان مناسبی برای نگهداری سیستم های کامپیوتری و انواع دکوری و… باشند. در صورت استفاده از اینگونه قفسه ها می توانید بهترین کارایی و استفاده را از قفسه ببرید. در مباحث قبل به آموزش ساخت کتابخانه خانگی و قفسه برای کتاب ها پرداختیم. اما در این مطلب تنها به معرفی مدلهای مختلف می پردازیم که می توانند به عنوان الگو مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه نمونه هایی از انواع قفسه کتاب با طرح های متنوع و جالب را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

انواع مدرن قفسه های کتاب

 قفسه های کتاب زیبا و جالب

زیباترین انواع مدل قفسه کتاب

طرح قفسه کتاب شیک و ساده

مدل قفسه بسیار زیبا و خلاقانه کتاب

قفسه کتاب بسیار زیبا و جالب

مدل قفسه کتاب بسیار جالب

قفسه های کتاب بسیار جذاب و خلاقانه

انواع قفسه کتاب ساده و زیبا

طرح زیبا و ساده قفسه کتاب

انواع قفسه کتاب مدرن و زیبا

قفسه کتاب بسیار ساده و خلاقانه

  انواع قفسه کتاب بزرگ

طراحی قفسه بسیار بزرگ و زیبای چوبی کتاب

انواع مدل قفسه کتاب زیبا و جذاب

قفسه کتاب شیک و مدرن

انواع قفسه های ساده کتاب

 قفسه چوبی زیبا و جالب کتاب

انواع مدل قفسه کتاب جالب و زیبا

قفسه شیک و بسیار زیبای کتاب

قفسه کتاب زیبا و مدرن

طرح زیبا و بسیار جذاب از قفسه کتاب

انواع مدلهای قفسه کتاب کودک:

یکی از وسایل موجود در اتاق کودک، قفسه کتاب می باشد که در طرح های بسیار زیبای فانتزی با رنگ های شاد و جذاب وجود دارد. برای اتاق کودک می توان از این قفسه های کتاب زیبا و بسیار جالب با شکل های عروسکی و حیوانات بانمک استفاده کرد که با فضای داخلی اتاق بچه ها هماهنگی دارند و می توانند نقش مهمی در دکوراسیون اتاق خواب کودک داشته باشند.

قفسه کتاب زیبا و جالب کودکانه

قفسه کتاب زیبای کودک

انواع قفسه کتاب کودک

انواع قفسه کتاب کودک

زیباترین قفسه کتاب کودک

جنس انواع قفسه های کتاب می تواند چوبی، فلزی و یا ام دی اف باشد. امروزه انواع مدلهای قفسه کتاب ام دی اف طرفداران بیشتری دارند و می توانند گزینه مناسبی برای خانه های شیک و مدرن باشند. همانگونه که می دانید انتخاب مدلها و جنس قفسه کتاب همانند سایر قفسه و انواع مدل جاکفشی و همچنین کابینت ها کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید با توجه به نیاز و خواست خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قفسه کتاب زیبا و مدرن

قفسه زیبای کتاب

انواع قفسه کتاب مدرن

قفسه کتاب مدرن و خلاقانه

قفسه کتاب زیبا و جالب

قفسه کتاب بسیار زیبا و ساده

انواع مدل قفسه کتاب مدرن

قفسه کتاب شیک و جذاب

گالری انواع مدل قفسه کتاب

انواع قفسه کتاب بسیار جالب

انواع مدل های زیبای قفسه کتاب

قفسه کتاب زیبا و خلاقانه بسیار جدید

قفسه کتاب زیبا و خلاقانه

قفسه کتاب بسیار زیبا

قفسه کتاب شیک و مدرن

تصویر قفسه بسیار زیبا و مدرن از کتاب

انواع قفسه کتاب زیبا و مدرن

قفسه کتاب با ایده های جدید

مدلهای جدیدتری از قفسه کتاب برای اتاق نشیمن

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید؛ امروزه انواع قفسه های کتاب و کتابخانه های خانگی در طراحی های شیک و زیبای چوبی، ام دی اف، فلزی، شیشه ای و … برای قسمتهای مختلف منزل وجود دارند که استفاده از هر یک از این قفسه ها می تواند دکوراسیون زیبا و چشم نوازی ایجاد نماید و علاوه بر قرار دادن کتاب می توان از دکوری های زیبا، تابلو های تزئینی و گلدان هایی شیک برای دیزاین این قفسه ها استفاده کنید، حال در صورتی که قصد دارید برای فضای اتاق نشیمن منازلتان قفسه های کتاب شیک و دیدنی خریداری نمایید، می توانید از بین انواع قفسه های دیواری مدرن که در ادامه گردآوری کرده ایم، بهترین مدلهای آن را با توجه به دکوراسیون منزلتان اتنتخاب کرده و سفارش دهید.

مدل کتابخانه برای منزل

قفسه های کتاب مدرن همچون شلف های دیواری شیک در مدلهای متنوعی طراحی می شوند و می توانند دکوراسیون زیبایی ایجاد نمایند؛ زیرا در کنار کارایی این قفسه ها برای نگهداری و چیدمان کتاب، جنبه دکوری بودن آنها نیز برای خیلی از افراد مهم می باشد، از این رو استفاده از این قفسه ها با دیزاین و چیدمان شیک متناسب با فضای داخلی خانه قطعا دکوراسیون شیک و زیبایی ایجاد خواهد کرد، ضمن اینکه می توانید از زیبایی فضای منزل با چیدمان صحیح و جذاب کتاب های مورد علاقه تان لذت ببرید. در اینجا دعوت می نماییم از مدلهای دیگر قفسه کتاب جدید و مدرن برای اتاق نشیمن دیدن کنید و ایده بگیرید.

مدلی از قفسه کتاب

تصاویری از مدل کتابخانه

مدل زیبای کتابخانه

مدل کتابخانه برای نشیمن

انواع مدل کتابخانه

جدیدترین مدل کتابخانه

مدل کتابخانه جالب

مدل قفسه کتاب چندضلعی

مدل کتابخانه شیک

مدل کتابخانه جدید

مدل قفسه کتاب بزرگ

مدل کتابخانه خاص

مدل کتابخانه مدرن

مدل کتابخانه چوبی

مدل کتابخانه

مدل قفسه کتاب جالب

در این مطلب با گالری زیبا و جالب انواع مدلهای قفسه کتاب در طرح های شیک و متنوع آشنا شدید. امیدواریم این تصاویر و مدلهای زیبا مورد پسندتان قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده سایر تصاویر به بخش دکوراسیون مراجعه نمایید و با دیگر مدلها و ایده های مختلف در زمینه وسایل ضروری منزل و نوع چیدمان آنها آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان