از ۲۹ طرح زیربنایی و زیرساختی حوزه راه در همدان بهره برداری می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افتتاح و بهره برداری ۲۹ طرح زیربنایی و زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دهه فجر خبر داد.

از 29 طرح زیربنایی و زیرساختی حوزه راه در همدان بهره برداری می شود

به گزارش خبرآنلاین استان همدان ؛ صفر صادقی‌راد با اعلام اینکه برای این طرح ها 33 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: این طرح ها از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور) و منابع استانی در ایام دهه مبارک فجر در محورهای مواصلاتی این استان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 33 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

صادقی راد اضافه کرد: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌های نیوجرسی در محورهای استان، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان از جمله طرح‌های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر است.

وی ارتقاء ایمنی راه‌ها را اولویت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی این اداره کل بیان کرد و یادآور شد: وظیفه این اداره کل ارتقاء کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده ها است بنابراین این طرح ها برای تأمین رفاه و خدمات رسانی مطلوب تر به مردم در جاده های ارتباطی اصلی و راه های روستایی استان افتتاح می شود.

وی با قدردانی از همراهی، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تأکید کرد: امید است با مساعدت بیش از پیش بخش خصوصی در زمینه ارتقاء و بهبود وضعیت زیرساخت‌های این حوزه، ایمنی سفرهای مردم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بیش از پیش تأمین شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان