استعلام قیمت و خرید آنلاین افزودنی بتن، واتراستاپ و اسپیسر از سایت کپکوکالا

اگرچه که استفاده از این محصولات در پروژه های بزرگ جزو لاینفک بوده و حساسیت ها و نظارتهای فنی استفاده از آنها را الزام می داند، در سطح پروژه های کوچک، محدود به پروژه هایی می شود که مهندسین ناظر از حساسیت بالایی از کیفیت برخوردار بوده اند و برای استفاده از این محصولات نوین، مقاومتهائی را شاهد هستیم که عمدتاً به دلایل قیمتی و عدم اطلاعات کافی از مزیتهای بلند مدت این محصولات می باشد.

به منظور توسعه این بخش مهم از صنعت عمران کشور، شرکت کپکو تلاش دارد با توسعه همکاری خود با شبکه توزیع و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور، اقدام نماید و در این راستا سایت مجزای کپکوکالا راه اندازی شده است. این سایت، یک فروشگاه آنلاین با هدف ارتباط بهتر با فروشگاه های مرتبط در سراسر کشور راه اندازی شده است و سعی آن اینست که محصولات مهم و اصلی را با کمترین قیمت در دسترس صنعت ساخت و ساز قرار دهد. همچنین سعی داریم با جمع آوری و ارائه اطلاعات فنی و اقتصادی مرتبط، مزیتهای این محصولات را هرچه بیشتر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم تا بتوان موانع توسعه این محصولات را برطرف کرد.

محصولات ارائه شده در سایت کپکوکالا

افزودنی‌‌های بتن

افزودنی بتن، به ترکیبات شیمیائی گفته می‌شود که به غیر از آب و سیمان و سنگدانه به بتن در حالت خمیری اضافه می‌شود. این ترکیبات به منظور بهبود کیفیت کارپذیری بتن و بتن سخت شده به بتن اضافه می شوند. تنظیم روانی و زمان گیرش بتن از مهمترین اهداف کیفی در کار با بتن تازه می باشد که روان کننده ها و فوق روان کننده های بتن، جهت روانی و زودگیر کننده ها و کندگیر کننده ها جهت تنظیم سرعت گیرش کارائی دارند. کیفیت بالاتر بتن تازه تاثیر مستقیم در کیفیت بتن سخت شده نهائی دارد.

استعلام قیمت و خرید آنلاین افزودنی بتن، واتراستاپ و اسپیسر از سایت کپکوکالا

علاوه بر روانی و گیرش، افزودنی های آب بند کننده، هوازا، محافظت خوردگی، مقاوم دهنده در برابر واکنش قلیائی- سنگدانه و انواع پوزولانها نیز به عنوان افزودنی بتن مورد استفاده قرار می گیرند که اگرچه بر روی بتن تازه تاثیراتی دارند ولی هدف از استفاده آنها ارتقاء کیفیت بتن سخت شده می باشد.

شرکت کپکو در تولید این دسته مهم افزودنی های بتن، یک شرکت دانش بنیان می باشد.

زودگیر کننده های بتن و کندگیر کننده های بتن، اجرای بتن ریزی در هوای سرد و گرم را با کیفیت بالا قابل انجام می کنند و در غیاب این ترکیبات، نمی توان انتظار بتن با کیفیتی داشت.

نفوذپذیری بتن یکی از چالشهای این محصول می باشد که با انواع افزودنی های بتن می توان بتن ناتراوا و آب بند تولید کرد که عمر بتن را تا چندین برابر افزایش می دهد.

مواد شیمیائی صنعت ساخت و ساز

علاوه بر افزودنی های شیمیائی که بصورت مخلوط در بتن به مصرف می رسند، انواع مواد و آمیزه های شیمیائی نیز در خدمت صنعت بتن می باشند که به منظورهای مختلف به مصرف می رسند. انواع ملاتهای آماده، گروت‌ها، سخت کننده های سطحی، چسب‌ها، پوشش‌های آب بندی و رنگی، روغن قالب بتن، مواد عمل آوری بتن همگی مصالحی هستند که با توجه به نیازها و اقلیم پروژه تولید و عرضه می شوند.

واتراستاپ

واتر استاپ، محصولی می‌باشد که جهت آب بندی درزهای اجرائی و انبساطی که در سازه بتنی طراحی شده اند به کار می‌رود. مقاومت شیمیائی در برابر عوامل مهاجم، مقاومت مکانیکی در برابر انواع تنشهای سازه ای، استقرار درست در محل درز در زمان قالب بندی و جوش اصولی دو سر واتراستاپ به یکدیگر موارد مهمی می باشند که در اثربخشی آب بندی این محصولات باید لحاظ گردند. استفاده از این نوارها در پروژه های آبی و فاضلابی و بتنهای مستقر در زیر زمین و تماس با خاک مرطوب، اجتناب ناپذیر می باشد. این محصولات قبل از بتن ریزی در محل طراحی شده به درستی مستقر شده و در دو مرحله بتن ریزی قدیم و جدید دفن شده و درز بین دو سازه را آب بند می کنند.

استعلام قیمت و خرید آنلاین افزودنی بتن، واتراستاپ و اسپیسر از سایت کپکوکالا

شرکت کپکو تدوین کننده استاندارد ملی این محصول در ایران بوده و مفتخر است که در بسیاری از پروژه های بزرگ ملی که نیازمند تضامین بالای کیفی برای این محصول می باشند، حضور درخشانی داشته است. محصول واتراستاپ کپکو با نام واترسیل در بازار شناخته می شود.

اسپیسر

اسپیسر یا فاصله‌گذار به منظور ایجاد فاصله میلگردها با سطح بیرونی میلگرد به مصرف می رسند. این فاصله را که کاور بتن می نامند، یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده عمر بتن می باشد. عدم رعایت کاور مناسب بتن، می تواند عمر سازه بتنی را تا 10 برابر کاهش دهد. کاور بتن رابطه معکوس با سرعت رسیدن مواد خوردنده به میلگردها می شود و با کاهش این کاور، مواد خورنده ای نظیر یون کلراید و گازهای اسیدی با سرعت به میلگردها رسیده و باعث زنگ زدگی آنها طی یک فرآیند الکتروشیمیایی شده که منجر به انبساط میلگرد در بتن و نهایتاً ترکیدگی در بتن می شوند.

استعلام قیمت و خرید آنلاین افزودنی بتن، واتراستاپ و اسپیسر از سایت کپکوکالا

اسپیسرها ابزاری بسیار مناسب برای تنظیم دقیق این کاور با سرعت بالا می باشد. استفاده از مصالح فلزی، متخلخل و حجیم برای این منظور، نه تنها مانع از زنگ زدگی میلگردها نمی شود که اتفاقا سرعت این خورندگی را بالا می برند.

شرکت کپکو گستره وسیعی از این محصولات در سایزها و مدلهای مختلف را به این صنعت عرضه کرده است که برای سازه های مختلف به مصرف می رسند. نامهای فیکس چیر، مکسی چیر، هاردچیر، پلی چیر، ویلبار، پلیتبار، فیکس پلیت، کیج بار، کاوربلت و... نامهای اختصاصی محصولات کپکو بوده که امروزه به دلیل رواج آن به نامهای عام تبدیل شده اند.

افزودنی بتن، واتراستاپ و اسپیسر را در کپکوکالا، آنلاین سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیگر نیازی نیست مدت‌های طولانی دنبال قیمت و خرید اسپیسر یا واتراستاپ‌های مختلف باشید. برند کپکو فروشگاه آنلاین هم راه‌اندازی کرده است. به راحتی می‌توانید گزینه‌های خرید واتراستاپ و خرید اسپیسر و همچنین خرید افزودنی بتن را داخل سایت مشاهده کنید. اطلاعات مورد نیاز در مورد هر کدام را بخوانید و در نهایت گزینه‌ای که مورد نظرتان است را انتخاب کنید.

هر جای ایران که هستید می‌توانید سفارش دهید و محصولات را از طریق باربری، نیسان و یا ماشین‌های باری سنگین تحویل بگیرید. با توجه به حجم سفارش شما، مراحل آماده‌سازی و همچنین بارگیری در اسرع وقت صورت می‌گیرد و با توجه به فاصله‌ی زمانی تا مقصد محصولات در موعد مقرر به دست شما می‌رسند. تمام سفارشات دقیق و بدون مغایرت ارسال می‌شوند و شما می‌توانید بدون هیچ کمبودی پروژه‌های ساختمانی‌تان را تکمیل کنید.

با استفاده از امکانات این سایت می توانید بدون معطلی ثبت سفارش خود را انجام داده و در موعد مقرر کالای خود را تحویل بگیرید، همچنین بخشی با عنوان "وبلاگ کپکوکالا" در سایت ایجاد شده که آخرین مقالات مفید در زمینه استفاده از محصولات و تعاریف اولیه محصولات در آن قرار گرفته که شما می‌توانید به عنوان مرجعی معتبر به این مقالات استناد کنید.

این سایت برای فعالان در بازار مصالح ساختمانی و فروشگاه های همکار، امکانات ویژه ای را فراهم کرده است تا به کمک یکدیگر بتوانیم خدمات بهتری به پروژه ها و پیمانکاران این صنعت داشته باشیم.

منبع:

https://capcokala.com/ ؛ "کپکوکالا"

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان