سیمان آبیک با دستور استاندار البرز دوباره به مدار تولید بازگشت

نماینده عالی دولت در استان البرز از رفع موانع کارخانه سیمان آبیک و بازگشت این واحد بزرگ تولیدی با چند هزار نیروی کار به مدار تولید خبر داد.

سیمان آبیک با دستور استاندار البرز دوباره به مدار تولید بازگشت

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «عزیزاله شهبازی» در بازدید از کارخانه سیمان آبیک برای دومین طی یک ماه در جمع خبرنگاران گفت: این واحد جزو اولین کارخانه‌های سیمان در کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان آبیک در یک ماه اخیر به دلیل مشکلاتی که در راستای تامین گاز و برق داشت، به مدت 2 هفته تعطیل شد و کارکنان خود را به مرخصی اجباری فرستاد.

شهبازی گفت: در این مدت خط جایگزین در کارخانه برای اورهال خطوط دیگر مورد استفاده قرار می گرفت.

وی افزود: جای خرسندی دارد که با همت متخصصان داخلی این مجموعه می‌تواند روزانه بیش از 16 هزار تن سیمان تولید شود.

استاندار البرز اضافه کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته در دو هفته اخیر مشکلات برق و گاز مجموعه رفع شد و جمعه گذشته کارخانه دوباره راه اندازی شد و اکنون روزانه 8 هزار تن سیمان تولید می‌شود.

وی گفت: نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نظرآباد و مدیرعامل کارخانه در این راستا همراهی و تلاش خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

شهبازی افزود: خوشحالی کارکنان این مجموعه برای راه‌اندازی مجدد بسیار انرژی بخش است از این رو همواره با اتحاد و انسجام و یکپارچگی با مجموعه مسئولان استان از جمله در قوای مقننه و قضاییه نسبت به حل مشکلات و موانع تولید اقدام می‌کنیم.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان