چه میزان واکسن کرونا وارد کشور می‌شود؟

فارس نوشت: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجمع خیرین سلامت کشور جهت ساخت ۱۰۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای و بین‌راهی خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن تلفات جاده‌ای در کشور ما ساخت این تعداد پایگاه کمک قابل قبولی برای امدادرسانی به مصدومین در حوادث رانندگی خواهد داشت.

چه میزان واکسن کرونا وارد کشور می‌شود؟

حسینعلی شهریاری در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان 250 تختخوابی در ساوه از مشارکت خوب خیرین در ساخت و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی تقدیر کرد و اظهار داشت: خیرین کشور از دوازده سال قبل تاکنون بالغ‌بر 8 هزار میلیارد در پروژه‌های مختلف اعم از ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه و... هزینه کرده‌اند.

وی با اشاره به کمک 4 میلیارد تومانی یکی از خیران در ساخت بیمارستان 250 تختخوابی ساوه افزود: خوشبختانه کمک‌های خیرین برای حوزه بهداشت و درمان ادامه دارد در گذشته نیز بیمارستان‌های خوب کشور مانند نمازی شیراز، حضرت رسول تهران و... وقفی و عام‌المنفعه بوده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجمع خیرین سلامت کشور جهت ساخت 100 پایگاه اورژانس جاده‌ای و بین‌راهی خبر داد و گفت: به دلیل بالا بودن تلفات جاده‌ای در کشور ما ساخت این تعداد پایگاه کمک قابل قبولی برای امدادرسانی به مصدومین در حوادث رانندگی خواهد داشت.

شهریاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود از واردات 16 میلیون و 800 هزار دوز واکسن تا پایان بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برای واردات این میزان واکسن بالغ‌بر 52 میلیون دلار هزینه شده و ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت می‌بایست در واردات واکسن ضمن شناسایی دقیق منبع، به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص توجه ویژه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند واردات واکسن از آمریکا و انگلیس و فرانسه خصوصاً واکسن فایزر ممنوع است و واکسن‌هایی که مشابه واکسن فایزر عمل کنند نیز نباید به کشور وارد شوند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان باید برای اعتمادسازی و اطمینان از عدم وجود عوارض واکسن خارجی، نخستین تزریق کنندگان باشند گفت: واکسن فایزر و مشابه آن به دلیل عدم طی کردن فازهای بالینی طی چند ماه اخیر تلفات زیادی داشته است بنابراین باید در واردات واکسن دقت بسیار زیادی داشت.

47231

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان