بن خرید کتاب به فعالان کتابخوانی اهدا می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از اهدای بن کتاب به مروجان، مربیان و تسهیلگران کتابخوانی خبر داد.

بن خرید کتاب به فعالان کتابخوانی اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد رستمی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شرح این خبر گفت: به پیشنهاد دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت معاونت امور فرهنگی به منظور تشویق فعالان حوزه ترویج کتابخوانی به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستاها در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب اهدا می شود.

رستمی بیان کرد: تسهیلگران و مربیان جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان استان قزوین نیز می توانند در ایام نمایشگاه از 1 تا 6بهمن ماه نسبت به خرید کتاب با استفاده از این بن ها که به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد تخصیص یافته، اقدام کنند.

 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: مشمولین این طرح فقط تا پایان نمایشگاه مجازی کتاب می‌توانند به نشانی tehranbookfair.ir مراجعه و از این اعتبار استفاده کنند و بن خرید کتاب بعد از پایان نمایشگاه از اعتبار ساقط می شود.

در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران کلیه کتاب های داخلی با تخفیف 2درصد و کتاب های خارجی با تخفیف 50درصد برای علاقمندان عرضه شده است.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان