آتش گرفتن اتوبوس مسافربری کرمان - اصفهان/مسافران سالم به مقصد رسیدند

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: هیچ یک از مسافران اتوبوس مسافربری کرمان - اصفهان که بامداد امروز دار سانحه آتش سوزی شده بود، آسیب ندیدند.

آتش گرفتن اتوبوس مسافربری کرمان - اصفهان/مسافران سالم به مقصد رسیدند

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین پور قیصری با اشاره به حوادث جاده‌ای بامداد امروز در استان اصفهان اظهار داشت: در نخستین حادثه حدود ساعت دو بامداد آتش سوزی اتوبوس مسافربری کرمان - اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس مسافربری به علت نامعلوم دچار حریق شد، ابراز داشت: با حضور به موقع نیروهای امدادی این حریق بدون خسارت جانی اطفا شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه در محور نائین-اردکان اتفاق افتاد، اضافه کرد: 18 مسافر این اتوبوس که از کرمان به اصفهان در حال تردد بودند با خودروی جایگزین به مقصد رسیدند.

وی همچنین به حادثه تصادف برخورد سه خودروی سواری با کامیونت و اتوبوس اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز حدود ساعت سه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات 110 گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه دو سرنشین خودروی سواری مجروح شدند، ابراز داشت: این حادثه نیز در اتوبان قم – کاشان اتفاق افتاده و مسافران از اصفهان به سمت تهران در حال حرکت بودند.

سرهنگ پور قیصری با بیان اینکه این اتوبوس نیز دارای 14 مسافر بوده است، افزود: خوشبختانه هیچیک از مسافران آسیب ندیدند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان