جلسات مشترک با ۹ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می شود

مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برگزاری جلسات دو هفته یک بار با مدیران و کارشناسان بیماریهای رفتاری در ۹ دانشگاه علوم پزشکی در کشور خبر داد.

جلسات مشترک با 9 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید مخیری گفت: این جلسات به منظور استفاده از تجربیات این دانشگاه ها در جهت توانمندسازی کارشناسان مراکز خدمات مشاوره بیماریهای رفتاری در زنان آسیب پذیر جامعه برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این برنامه پس از برگزار وبینار کشوری تمام گروه های مبارزه با بیماریهای واگیر در سراسر کشور تدوین و ابلاغ شد.
مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در این راستا دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، یاسوج، هرمزگان، قم، اراک، همدان، کرمان و دانشکده ی علوم پزشکی آبادان با ما مشارکت دارند.
مخیری با بیان این که بیماریهای رفتاری یکی از معضلات مهم جوامع امروزی می باشد، گفت: این روزها با بحرانی که ویروس کووید 19 به وجود آورده، کمتر به این معضلات اهمیت داده می شود و این می تواند آمار این بیماریها را بیشتر کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در تمامی شهرستان های استان مراکز خدمات مشاوره بیماریهای رفتاری به زنان آسیب پذیر با بهره گیری از کارشناسان مجرب فعال هستند.
مدیر گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه عنوان کرد: برگزاری این جلسات به صورت مجازی با سایر دانشگاه و استفاده از تجارب حاصل شده در سایر استانها می تواند به عملکرد بهتر و کاهش ابتلا به این بیماریها در زنان جامعه کمک شایانی داشته باشد.
مخیری تصریح کرد: وبینار آموزشی پزشکان شاغل در مراکز خدمات مشاوره بیماریهای رفتاری سراسر کشور نیز امروز ششم بهمن ماه به صورت مجازی برگزار شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان