اسباب‌کشی به خانه ۲۱ میلیون دلاری!

بانی‌فیلم: خبرهای حاشیه‌ای هنرپیشه‌ها و هنرمندان دنیای موسیقی و سینما، در اولویت انتشار بسیاری از رسانه‌های عامه‌پسند قرار دارد؛ از نوع پوشش آنها تا ماشین سواری و مهمانی‌های شبانه‌شان! در میان برخی از این خبرهای حاشیه‌ای، موضوعاتی هم وجود دارند که الزما در این دسته‌بندی قرار نمی‌گیرد، مانند خبر خرید خانه توسط سلبریتی‌ها که سایت نشریه اقتصادی فوربس ...

اسباب‌کشی به خانه 21 میلیون دلاری!

بانی‌فیلم: خبرهای حاشیه‌ای هنرپیشه‌ها و هنرمندان دنیای موسیقی و سینما، در اولویت انتشار بسیاری از رسانه‌های عامه‌پسند قرار دارد؛ از نوع پوشش آنها تا ماشین سواری و مهمانی‌های شبانه‌شان!
در میان برخی از این خبرهای حاشیه‌ای، موضوعاتی هم وجود دارند که الزما در این دسته‌بندی قرار نمی‌گیرد، مانند خبر خرید خانه توسط سلبریتی‌ها که سایت نشریه اقتصادی فوربس، علاقه خاصی به انتشارشان دارد!
در جدیدترین این خبرهها، فوریس به سراع خانه جدید مت دیموت بازیگر امریکایی رفته. بخوانید:
مت دیمون بازیگر برنده اسکار و همسرش لوسیانا بوزان باروسو ، خانه خود در محله فوق‌العاده انحصاری Pacific Palisades شهر لس‌آنجلس را با قیمت 21 میلیون دلار خریداری کرده‌اند.
مت دیمون قصد دارد خانواده خود را از شهر نیویورک به لس‌آنجلس منتقل کند. این خانواده از دو سال پیش ساکن یک پنت هاوس در منطقه بروکلین هایتز نیویورک بودند که آن را با قیمت رکوردشکن خریده بودند.
خانه جدید مت دیمون در لس‌آنجلس، در یک سایت خصوصی خانگی در یکی از خیابان‌های برتر Pacific Palisades قرار دارد.
این خانه، به عنوان یک خلوتگاه معاصر، امکانات ویژه‌ و استثنایی برای سرگرمی و استراحت دارد.
محوطه این ملک با مساحت شش‌هزار و هشتصدمتری‌اش با فضاسازی سرسبز، درختان بالغ و حیاط‌های مسطح احاطه شده است ، این ملک با مساحتی که دارد جزو بزرگترین خانه‌های مسکونی منطقه ریویراست.
این خانه ای با زیربنای 13508 فوت مربع ، هفت اتاق خواب و 10 حمام دارد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان