راه‌اندازی دو کارگاه مهارتی با همکاری منطقه آزاد چابهار و فنی حرفه‌ای شهرستان چابهار در دهه فجر

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست با رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های خوبی درزمینهٔ آموزش‌های مهارتی بین منطقه آزاد و فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار فراهم شود.

راه‌اندازی دو کارگاه مهارتی با همکاری منطقه آزاد چابهار و فنی حرفه‌ای شهرستان چابهار در دهه فجر

به گزارش خبرآنلاین از چابهار طاهره شهرکی در ادامه افزود: به‌زودی نشستی با اتاق بازرگانی و صنایع و فعالین اقتصادی منطقه آزاد چابهار برگزار و در این نشست نیازهای مهارتی صنایع شناسایی و اولویت‌بندی خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی خانه‌های امید منطقه آزاد چابهار در 25 روستای حاشیه سواحل مکران خبر دادند و گفت: امیدواریم فنی و حرفه‌ای بتواند با همکاری با این خانه‌ها آموزش‌های مهارتی موردنیاز روستائیان را در اختیارشان قرار دهد.

عبدالحمید نارویی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار در دیدار گفت: دو کارگاه جدید لوازم‌خانگی و تراش سنگ‌های قیمتی همچنین تجهیز کارگاه برق با تجهیزات اهدایی منطقه آزاد چابهار در دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نارویی افزود: در حال پیگیری اجرای تفاهم‌نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و منطقه آزاد چابهار جهت راه‌اندازی مرکز بین‌المللی مهارت هستیم.

نارویی گفت: براساس تفاهم‌نامه چند دوره برای سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهر چابهار برنامه‌ریزی و در حال برگزاری می‌باشد که می‌تواند نقش به سزایی در اشتغال‌زایی بانوان این سکونتگاه‌ها داشته باشد.

وی همچنین در ادامه ابراز امیدواری کرد، بتوانیم نیازهای مهارتی صنایع منطقه آزاد چابهار را دریافت وبر اساس این نیازها برنامه‌ریزی در جهت تربیت نیروی انسانی ماهر داشته باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان