کتابچه معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی منطقه آزاد اروند منتشر می شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از تهیه و انتشار کتابچه معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی، خبر داد.

کتابچه معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی منطقه آزاد اروند منتشر می شود

به گزارش خبرآنلاین از اروند، قدرت اله طمیمیان ضمن اعلام این خبر افزود: صنایع دستی علاوه بر اینکه بستری برای معرفی بهتر فرهنگ و هنر هر منطقه ای ایجاد می کند، نقش بسیار مهم و اثر گذاری در توسعه اقتصادی خواهند داشت.

طمیمیان تصریح کرد: در همین راستا این معاونت در نظر دارد به منظور بازاریابی و حمایت از صنایع دستی در منطقه آزاد اروند، اقدام به تهیه و انتشار کتابچه معرفی هنرمندان و صنعتگران شاغل در حوزه صنایع دستی منطقه به همراه آثار ارزشمندشان نماید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از کلیه هنرمندان که تمایل به ثبت مشخصات و درج تصویر آثاراشان در این کتابچه را دارند، دعوت کرد جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و دریافت فرم ثبت اطلاعات تا تاریخ 15/11/1399با دفتر مدیریت گردشگری،صنایع دستی و میراث فرهنگی این سازمان به شماره تماس 53535182 آقای شمس، تماس حاصل نمایند.

ضمنا هنرمندانی که قبلا اطلاعات مورد نیاز را ارسال نموده اند نیازی به ارسال مجدد آن ندارند و فقط در صورت تغییر اطلاعات ارائه شده قبلی می بایست آن را بروز رسانی نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان