افتتاح خانه هنر مان در خرمشهر

خانه هنر «مان» به منظور حمایت از هنر و هنرمندان منطقه در شهرستان خرمشهر، افتتاح شد.

افتتاح خانه هنر مان در خرمشهر

به گزارش خبرآنلاین از اروند،  خانه هنر«مان» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر، مدیر میراث فرهنگی و صنایع دستی خرمشهر و تنی چند از هنرمندان؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی( مهسا نخیلی) به منظور حمایت از هنر و هنرمند در شهرستان خرمشهر، افتتاح شد.

از جمله اهداف تشکیل این خانه هنر که محلی برای اهل ادب و هنر خواهد بود، ایجاد ارتباط بین جامعه و هنرمندان است؛ که با برپایی نمایشگاه های متنوع، آثار هنرمندان به نمایش عموم در خواهد آمد که این خود گامی موثر در راستای ارتقاء اقتصاد هنر محسوب می شود.

امکان برگزاری کارگاه های آموزشی توسط هنرمندان رشته های مختلف، اجرای شب شعر، موسیقی و … از دیگر برنامه های این خانه هنر است که فرصتی ارزشمند جهت اشتغالزایی است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر با توجه به اهمیت بخش خصوصی در پذیرش مسئولیت‌های هنری، حمایت خود از این خانه هنر را اعلام و ابراز امیدواری کرد این مرکز فرهنگی بتواند نتیجه موثری برای فرهنگ و هنر منطقه در پی داشته باشد.

هنرمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی این مرکز به خرمشهربلوار ساحلی خیابان ابن سینا، جنب رستوران اسپرلوس، خانه هنر «مان» مراجعه کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان