صورت های گرد را چگونه آرایش کنیم؟

هر فرم صورتی آرایش صورت و شینیون مخصوص به خود را دارد و باید مدل شینیون و مدل میکاپ شما با فرم صورتتان همخوانی داشته باشد در این مطلب انواع مدل آرایش برای صورت گرد را مشاهده خواهید کرد.

صورت های گرد را چگونه آرایش کنیم؟

همه خانم های جوان به مدل میکاپ و شینیون موهای خود حساس هستند و همیشه ترجیح می دهند با بهترین مدل های شینیون و میکاپ خودشان را آراسته کنند. آرایش صورت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و مدل آرایش صورت گرد با مدل های آرایش صورت کشیده و بیضی شکل و … متفاوت است.

مدل میکاپ مناسب می تواند چهره شما را به خوبی تغییر دهد و زیبایی و جذابیت چهره تان را چند برابر کند. در مباحث قبلی مدل ابرو برای صورت گرد را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم در این مبحث قصد داریم تا شما را با انواع مدل های میکاپ برای صورت گرد آشنا سازیم که اگر شما از این مدل ها استفاده کنید بی شک چهره ای متفاوت و بی نظیر خواهید داشت.

مدل های آرایش برای خانم ها با صورت گرد

انواع مدل های آرایش برای صورت گرد با جدیدترین متدهای آرایشی

برای میکاپ کردن ابتدا باید کرم پودری مناسب را انتخاب کنید تا همه صورتتان را به خوبی پوشش دهد برای خانم ها با صورت گرد کرم پودر هایی با رنگ پایه صورتی مناسب است زیرا این کرم پودر ها گردی صورت شما را کمتر می کنند. خانم های دارای صورت گرد بهتر است از رنگ های روشن کرم پودر استفاده نکنند زیرا گردی صورت آن ها بیشتر به نظر می رسد.

مدل آرایش زنانه

بعد از زدن کرم پودر باید رنگ و مدل مناسبی از سایه را انتخاب کنید خانم ها با صورت گرد می توانند از رنگ های تیره سایه مانند خاکستری و دودی استفاده کنند و همچنین مناسب ترین مدل سایه برای چشم های این دسته از خانم ها مدل های تیز و رو به بالا است.
اگر چشم های درستی دارید بهتر است خط چشم نکشید و فقط بر روی مژه های پلک بالایی و پایینی چشم هایتان ریمل بزنید و اگر چشم هایتان درشت نیست می توانید برای جذابیت بیشتر چشم ها یک خط چشم شکسته و رو به بالا را بر روی پلک بالایی چشم خود بکشید.

مدل میکاپ صورت گرد
بعد از کشیدن خط چشم نوبت به زدن رژگونه می رسد صورت های گرد طول و عرض برابری دارند بنابراین باید رژگونه این مدل صورت ها از روی استخوان گونه رو به بالا و تا نزدیکی چشم ها کشیده شود. مناسب ترین رنگ رژگونه نیز برای این فرم صورت ها رنگ های مات است.

نحوه کشیدن رژگونه برای صورت گرد
انتخاب رنگ رژ لب مناسب نیز می تواند بر روی زیبایی و جذابیت چهره تان تاثیرگذار باشد ایده آل ترین و مناسب ترین رنگ های رژ لب برای خانم ها با صورت گرد رنگ های گرم و پر رنگ هستند.
به طور کلی در گریم و آرایش صورت گرد باید سه نکته اساسی زیر رعایت کنید:
1. قسمت هایی از صورت که باید تیره شوند : اطراف فک و شقیقه و گردن
2. قسمت هایی از صورت که باید روشن شوند : وسط گونه ها و وسط بینی و پیشانی و چانه
3. رژگونه : زیر استخوان گونه باید کشیده شود.

Makeup for round faces (2)گریم صورت گرد
در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل میکاپ برای صورت گرد را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل های زیبا مورد توجه شما خانم های جذاب قرار بگیرند.

Makeup for round faces (1) مدل مو و آرایش برای صورت گرد مدل آرایش صورت گرد مدل آرایش صورت گرد   مدل آرایش مناسب برای صورت گرد مدل آرایش زنانه برای صورت گرد      آرایش صورت گرد آرایش عروس برای صورت گرد مدل آرایش برای صورت گرد دخترانه نحوه گریم کردن صورت گرد مدل های آرایش کردن صورت گرد Makeup for round faces (18) مدل آرایش دخترانه برای صورت گرد مدل آرایش عروس برای صورت های گرد مدل میکاپ زنانه

میکاپ لایت مناسب صورتهای گرد

در این سبک از آرایش معمولا از رنگ های آرایشی روشن استفاده می شود و این مدل میکاپ به دلیل استفاده زیاد در کشورهای اروپایی به عنوان میکاپ اروپایی نیز شناخته می شود. همچنین در این سبک میکاپ به دلیل عدم استفاده از مواد آرایشی غلیظ یا رنگ های تیره به عنوان میکاپ ملایم و یا دخترانه نیز یاد می شود و این میکاپ به فرم صورت، حالتی طبیعی می بخشند و موجب جذابیت بیشتر چهره می گردد.

این سبک از میکاپ برخلاف میکاپ غلیظ و تند چهره را چندان تغییر نمی دهد بلکه زیبای و جذابیت صورت و اجزای چهره را بیشتر نمایان می سازد. چون از رنگ های ملایم و طبیعی در میکاپ لایت مورد استفاده قرار می گیرد این سبک آرایشی طرفداران زیادی دارد به همین جهت در مجموعه پیش رو مدل های دوست داشتنی و ایده آل از میکاپ لایت مناسب صورت های گرد را به اشتراک گذاشته ایم که افراد با حالت چهره گرد می توانند با الهام از این مدل میکاپ های زیبا، جذابیت چهره خود را دو چندان نمایند.

مکاپ لایت منحصر به فرد برای صورت گرد

مکاپ لایت جدید برای صورت گرد

مکاپ لایت ایده آل برای صورت گرد

جدیدترین آرایش برای صورت گرد

مکاپ لایت جذاب برای صورت گرد مکاپ لایت بی نظیر برای صورت گرد

قشنگ ترین آرایش برای صورت گرد

مکاپ لایت خاص برای صورت گرد

مکاپ لایت دوست داشتنی برای صورت گرد

مکاپ زیبا مناسب صورت های گرد

مکاپ جدید مناسب صورت های گرد

مکاپ جذاب مناسب صورت های گرد

بهترین آرایش برای صورت گرد

مکاپ فوق العاده مناسب صورت های گرد

مکاپ لایت مناسب صورت های گرد

مکاپ ساده مناسب صورت های گرد

مکاپ عروس مناسب صورت های گرد

مکاپ بی نظیر مناسب صورت های گرد

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای هر خانمی زیبایی و جذابیت چهره اش است و از زمان های گذشته تا به امروز همه خانم ها بر روی انتخاب مدل آرایش صورت خود حساس هستند. زیباترین و جدیدترین مدل های میکاپ برای صورت گرد را در تصاویر این مطلب ملاحظه کردید شما می توانید با الگوبرداری از این مدل میکاپ ها فرم صورت خود را متناسب و زیباتر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان