به کارگردانی داود جلیلی؛

مستند تکیه گاه روی آنتن شبکه یک می‌رود

در آستانه دهه مبارک فجر، مستند «تکیه گاه» به تهیه کنندگی حامد توکلیان و کارگردانی داود جلیلی جمعه ۱۰ بهمن ماه از شبکه یک پخش می شود.

مستند تکیه گاه روی آنتن شبکه یک می‌رود

به گزارش سینماپرس، «تکیه گاه» روایتی از نقش عالمان دینی در صیانت از استقلال ملی و اقتصاد داخلی ایران در بستر تاریخ است. این مستند پژوهش محور، علاوه بر پاسداشت پیوند تاریخی روحانیت و مردم در نفی سلطه بیگانه، به نقش علما در ساقط شدن قراردادهای ننگین دوره قاجار و پهلوی اول پرداخته است که بخش هایی از آن بازسازی شده و بخش هایی نیز با استفاده از آرشیو عکس ها و اسناد تولید شده است.

«تکیه گاه» در ژانر مستند داستانی، از تولیدات الگویی اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما است که 19 آذر ماه با حضور مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و ظریفیان مدیرکل پژوهش های اسلامی صدا و سیما رونمایی شده بود.

مستند «تکیه گاه» جمعه 10 بهمن ماه پس از سریال «روزهای ابدی» روی آنتن می رود.

عوامل تولید این مستند داستانی عبارتند از نویسنده: داود جلیلی، مدیر تصویربرداری: داود رجبی، صدابردار: محمد دهقانی، مدیر تولید: سیدرضا موسوی، تدوین: سلمان ابوطالبی، گوینده متن: علی فرحناک، آرشیو: اکرم صادقی، بازیگران: حبیب الله طهان، سید مجید امامی و مسعود ثابتی نژاد، گریم: محمد نعمت، طراح صحنه: فرانک حمزه ای و ناظر محتوایی: موسی نجفی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان