چطور فروشمان را ۱۰ برابر کنیم

اگر دوست شما به عنوان مثال از غذای یک رستوران تعریف کند انگیزه تان برای خرید از آن رستوران چند برابر می شود و احتمال زیادی دارد که از آنجا خرید کنید

چطور فروشمان را 10 برابر کنیم

اگر دوست شما به عنوان مثال از غذای یک رستوران تعریف کند انگیزه تان برای خرید از آن رستوران چند برابر می شود و احتمال زیادی دارد که از آنجا خرید کنید. بر اساس تحقیقات در این شرایط شما 25% بیشتر از مشتری های عادی رستوران خرید می کنید و فواصل تکرار خریدتان نسبت به مشتریان عادی همان رستوران کوتاه تر است. این تاثیری هست که دوستان بر روی یکدیگر دارند! برای همین در دنیا از ریفرال مارکتینگ به صورت گسترده استفاده می شود.

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت بهترین راه برای گرفتن شماره موبایل مشتریان است. به کمک این دستگاه می توانید شماره مشتریان خود را جمع آوری کنید. همه شماره ها در پنل آنلاین و پیشرفته دستگاه ذخیره می شوند که امکانات  فراوانی برای افزایش فروش در اختیار شما قرار می دهد ، اما امروز میخواهیم با یکی از ویژگی ها بی نظیر این پنل آشنا شویم.

 ویژگی که جدیدا به پنل دستگاه اضافه شده است باعث می شود شما از قدرت ریفرال مارکتینگ استفاده کنید و فروش تان را سونامی وار افزایش دهید ، لطفا این ویدئو را ببینید :

موبایلت

افزونه "ریفرال" جدیدا به پنل دایرکت اضافه شده است. با این افزونه شما می توانید از مشتریانتان درخواست کنید که شما را به دوستان خود معرفی کنند و به ازای هر دوستی که از شما خرید کرد ، جایزه مشخصی دریافت کنند.

هر زمان مشتری به فروشگاه شما مراجعه و شماره موبایلش را وارد دستگاه دایرکت کند ، یک پیامک برایش ارسال می شود و از او خواسته می شود که بر روی لینک داخل پیامک کلیک کند. مشتری پس از کلیک بر روی این لینک وارد وب سایتی می شود که می تواند اسم و شماره موبایل دوستان خود را وارد کند. دایرکت از طرف مشتری یک متن که شما مشخص کرده اید به همه آنها پیامک می کند.

از این پس هر "دوست مشتری" که به فروشگاه شما بیاید و شماره اش را وارد دستگاه دایرکت کنند فورا یک پیامک برای مشتری شما که او را معرفی کرده است ارسال می شود تا از جایزه ای که برنده شده آگاه شود. حالا مشتری انگیزه ای دوچندان دارد تا باز هم شما را به دیگران معرفی کند!

برای اثربخشی بیشتر می توانید در متن پیامکی که برای دوستان مشتری ارسال می شود هم یک تخفیف یا جایزه برای اولین خرید قرار دهید تا آن ها را هم برای خرید وسوسه کنید.

این چرخه معرفی و خرید روزانه تکرار می شود و فروش شما تصاعدی افزایش پیدا می کند!

قیمت دستگاه ذخیره شماره مشتری دایرکت 720 هزار تومان است که می توانید آن را از دیجی کالا و یا سایت شرکت خریداری کنید. قیمت افزونه ریفرال نیز 350 هزار تومان است که می توانید تا پایان بهمن با کد fa30 آن را با 100 هزار تومان تخفیف و به قیمت 250 هزار تومان خریداری کنید.

امیدواریم شما هم با استفاده از ریفرال فروش خود را چند برابر کنید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان