سرنوشت کودک آزاردیده با تسبیح

رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: مقرر شده کودک آزاردیده با تسبیح همراه مادر و ۲ خواهرش به خانه‌ امن منتقل شوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، طی روزهای اخیر مردی با انداختن تسبیح به دور گردن یک کودک بدون، توجه به آزار و گریه کودک، عکس آن را در فضای اینستاگرام منتشر کرد و موجب آزرده شدن افکار عمومی شد.

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر بازداشت کودک آزار گفت: ‌فردی که در یکی از شهرستان‌های استان ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشراف کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

محمود علیگو رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی نیز گفت: پدر و عموی کودک دستگیر شده‌اند. نیروهای ما نیز به روستاهای اطراف ملایر رفته‌اند و آنجا از خانه بازرسی صورت گرفته است. این خانواده به غیر از آن پسر، دو دختر دیگر نیز دارند و مقرر شده این کودکان به همراه مادر به خانه امن استان منتقل شوند.

وی تاکید کرد: بررسی‌های بیشتری در این‌باره انجام خواهد شد و با این کودکان گفت و گوی بیشتری می‌شود تا زمینه‌های آسیب آنها مشخص شود و اگر این زمینه وجود نداشت به خانه خود برگردانده می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان