ساشا سبحانی؛ آقازاده جنجالی ایران در چنگال قانون

یک رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی آقازاده ی جنجالی سفیر پیشین ایران در ونزوئلا خبر داد.

ساشا سبحانی دستگیر شد؛ آقازاده جنجالی ایران در چنگال قانون

یک رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی آقازاده ی جنجالی سفیر پیشین ایران در ونزوئلا خبر داد.

روزنامه ی اسپانیایی «ال موندو» روز گذشته خبر دستگیری ساشا سبحانی به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط پلیس اینترپل را منتشر کرد. ال موندو احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران را نیز مطرح کرده است.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی که پدرش در گذشته سفیر ایران در ونزوئلا بود، سال ها در این کشور اقامت داشت و پس از آن به مادرید، پایتخت اسپانیا نقل مکان کرد. ساشا سبحانی با اقدامات هنجارشکنانه اش در فضای مجازی به شهرت رسید و سابقه ی اداره ی سایت های شرطبندی را هم دارد.

روزنامه ی اسپانیایی ال موندو به نقل از ساشا سبحانی نوشته وی از مقامات قضایی اسپانیا خواسته از تحویل او به ایران خودداری کنند. در خبر این رسانه ی اسپانیایی آمده: «سبحانی در مادرید دستگیر شده چرا که ایران وی را به قاچاق انسان متهم کرده و خواستار استرداد او است.»

 

به گفته ی ال موندو، ساشا سبحانی موقتاً بازداشت شده بود و در حال حاضر به طور موقت آزاد است اما روند بررسی استرداد وی به ایران طی هفته های آینده آغاز می شود.

ساشا سبحانی کیست

ساشا سبحانی

محمدرضا سبحانی ملقب به ساشا متولد 67 در تهران و فرزند احمد سبحانی سفیر پیشین ایران در ونزوئلا، مکزیک و همچنین مدیر کل اسبق آمریکای لاتین و غرب آسیای وزارت امور خارجه است. احمد سبحانی چهار سال در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی و یک سال در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد سفیر ایران در ونزوئلا بود. ساشا سبحانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه UCAB ونزوئلا است.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی

نام ساشا سبحانی اولین بار در سال 91 با ماجرای درگیری دو نفر از مهمانان پارتی شبانه اش بر سر زبان ها افتاد. این درگیری به فوت یکی از طرفین دعوا انجامید و ساشا سبحانی مدتی در این رابطه بازداشت شد اما به دلیل نقش نداشتن در این قتل پس از مدتی آزاد شد.

انتشار تصاویر متناقض از سبک زندگی تجملی پسر یک مسئول رده بالای ایرانی و سفرهای وی به کربلا، مکه و سوریه و همچنین انتشار عکس های روابط غیر اخلاقی وی، کشتی شخصی و ماشین های میلیاردی اش واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت و او از سمت مردم به استفاده از رانت پدرش متهم شد.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی اما خود می گوید دوستان نزدیکش می دانند که او از 15 سالگی روی پای خود ایستاده و هرگز از پدر خود پولی نگرفته است.

او یک بار در واکنش به انتقادات مردم در فضای مجازی گفت: «اگر نمی‌ توانید پول در بیاورد و نمی‌ توانید زندگی کنید بروید بمیرید!»

ساشا سبحانی

احمد سبحانی، پدر ساشا در سال 97 درباره ی پسرش و اقدامات وی گفت: «محمدرضا فرزند اینجانب است اما از نظر روش و منش زندگی و عقاید متفاوت بوده و همه تلاش من برای هدایت وی ناموفق بوده و ارتباط ما با هم به کلی قطع شده و لذا وی مسئول عملکرد خودش می‌باشد که مورد تأیید و حمایت من نیست.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

میانگین امتیازها 3.3 / 5. تعداد رای: 6

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان