مرجع معتبر خرید گیفت کارت

همانطور که از نام آنها پیداست گیفت کارت ها به کارت های اعتباری گفته می شود که دارای میزان اعتبار غیر نقدی می باشند. این کارت ها از طرف بانک ها، شرکت ها و کمپانی ها برای رفاه بیشتر کاربران طراحی و تولید شده اند. در این مقاله میخواهیم در مورد مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید گیفت کارت باید به آن توجه کنید و انواع آن صحبت کنیم.

مرجع معتبر خرید گیفت کارت

همانطور که از نام آنها پیداست گیفت کارت ها به کارت های اعتباری گفته می شود که دارای میزان اعتبار غیر نقدی می باشند. این کارت ها از طرف بانک ها، شرکت ها و کمپانی ها برای رفاه بیشتر کاربران طراحی و تولید شده اند. در این مقاله میخواهیم در مورد مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید گیفت کارت باید به آن توجه کنید و انواع آن صحبت کنیم.

گیفت کارت ها با هدف هدیه دادن طراحی شده اند و نمی توان اعتبار آنها را به حساب یا شخص دیگری انتقال داد. از آنجایی که امروزه همه افراد به شکل های مختلف درگیر خریدهای اینترنتی هستند می توان از گیفت کارت ها به عنوان بهترین گزینه برای هدیه به دوستان، آشنایان و همکاران اشاره کرد.

با داشتن گیفت کارت فرد می تواند اقدام به خرید کالا بکند و به خدمات الکترونیکی مانند کتاب ها، بازی ها، برنامه ها، موسیقی ها، فیلم ها و ... را در سریع ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشد.

نکات مهم در خرید گیفت کارت

با توجه به آنکه کشور ایران در حال حاضر با تحریم های مختلفی مواجه شده است کاربران ایرانی به راحتی قادر به خرید گیفت کارت ها نیستند و از این جهت سایت ها و شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش انواع گیفت کارت ها فعالیت می کنند.

در حال حاضر می توان گفت گیفت کارت آیتونز که توسط کمپانی اپل تولید می شود، گیفت کارت ایکس باکس از طرف کمپانی مایکروسافت ، گیفت کارت گوگل پلی که توسط کمپانی بزرگ و معروف گوگل عرضه می شود، گیفت کارت استیم که توسط شرکت VALVE عرضه می شود، گیفت کارت پلی استیشن که به وسیله کمپانی سونی عرضه می شود، گیفت کارت یوسی پابجی موبایل و ... از محبوب ترین و مهم ترین گیفت کارت های بازار هستند.

هر کدام از این گیفت کارت ها می توانند برای خریدها و کارهای مختلفی استفاده شوند و نیاز کاربران را برآورده کنند. از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید گیفت کارت باید به آن توجه شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع کارت و موارد استفاده آن
  • خرید کارت در مبالغ مورد نیاز
  • نوع ارز موجود در گیفت کارت
  • توجه به ریجن (منطقه یا کشور ) گیفت کارت
  • تاریخ انقضای کارت در صورت وجود (مستر کارت ، ویزاکارت ، امریکن اکسپرس و...)
  • اصلی بودن گیفت کارت
  • رعایت موارد امنیتی
  • دریافت اطلاعات کامل گیفت کارت از فروشنده
  • توجه به کارمزد ها و مالیات ها
  • خرید از سایت ها و فروشگاه های مطمئن

قیمت گیفت کارت ها

هر کدام از شرکت ها و موسسه ها گیفت کارت های خود را در اعتبارهای مختلفی برای کاربران عرضه می کنند و کاربران می توانند بر اساس میزان نیاز خود اقدام به خرید آن بکنند.

به صورت کلی گیفت کارت ها را می توان از مبالغ 1 دلار تا 1000 دلار خریداری کرد. البته تعدادی از شرکت ها گیفت کارت های خود را با ارزهای رایج دیگری مانند یورو یا پوند عرضه می کنند و کاربران بر اساس نوع نیاز و منطقه خرید خود می توانند از آنها استفاده کنند. قیمت گیفت کارت ها در ایران نیز می تواند از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر باشد.

خرید مطمئن گیفت کارت

همانطور که گفته شده شرکت ها، وب سایت ها و فروشگاه های متعددی در زمینه فروش گیفت کارت ها در داخل کشور در حال فعالیت هستند و کاربران باید هنگام خرید به اعتبار این مراکز توجه ویژه ای داشته باشند.

وب سایت و فروشگاه اینترنتی گیفت کارت (GiftCard.iR) به عنوان معتبرترین و مطمئن ترین وب سایت فروش گیفت کارت با داشتن 9 سال سابقه درخشان امکان خریدی مطمئن برای کاربران فراهم کرده است. فروشگاه گیفت کارت دارای پشتیبانی آنلاین بوده و کاربر می تواند خرید خود را به صورت آنی و در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرد.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان