خبر فوت علی انصاریان ۲ روز دیرتر اعلام شد؟

میزان نوشت: پزشک معالج « علی انصاریان» خبر در گذشت او را در روز دوشنبه تکذیب کرد و گفت: با وجود حضور مادر بر سر بالین او چگونه چنین اتفاقی ممکن است؟

خبر فوت علی انصاریان 2 روز دیرتر اعلام شد؟

علی انصاریان، بازیکن پیشکسوت فوتبال که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود روز چهارشنبه 15 بهمن‌ماه در 43 سالگی درگذشت؛ انصاریان در ویژه برنامه دربی که باشگاه پرسپولیس تدارک دیده بود به عنوان مهمان حضور داشت که به نظر می‌رسد در همان برنامه به ویروس کرونا مبتلا شده باشد. اما این پایان ماجرا نبود، امروز فردی در شبکه اجتماعی مدعی شد «علی انصاریان دوشنبه صبح فوت می‌کند اما خبر درگذشت او چهارشنبه اعلام می‌شود.»

محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان در واکنش به این ادعای عجیب به میزان می‌گوید: مگر امکان دارد وقتی خانواده در بیمارستان حضور داشتند فوت او را دو روز دیرتر اعلام کرد؟

پزشک معالج علی انصاریان می افزاید: عجیب اینکه این حرف‌ها از زبان افرادی شنیده می‌شود که نه در بیمارستان حضور داشتند و نسبتی با انصاریان داشتند.

هاشمیان ادامه می دهد: داماد و مادر او تا دقایق پایانی که علی در قید حیات بود بر سر بالین او حاضر بودند با این وجود، چگونه این حرف قابل قبول است؟ 

او با اشاره به شایعاتی مبنی بر کشیدن دستگاه اکسیژن و اعلام دیرهنگام خبر فوت انصاریان مطرح می شود، عنوان می‌کند:  انصاریان به نوع شدید کرونا مبتلا بود و متاسفانه علیرغم تلاش های فراوان کادر درمان در روز چهارشنبه 15 بهمن‌ماه فوت کرد.

235237

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان