محبوب ترین تفریحات ترکیه از دیدگاه گردشگران ایرانی

کشور ترکیه یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین کشور های توریستی موجود در میان گردشگران ایرانی می باشد از دلایل محبوبیت این کشور می توان به تفریحات بسیاری که در آن وجود دارد و همچنین امکانات رفاهی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است اشاره کرد، چنانچه از علاقمندان به کسب اطلاعات در رابطه با تفریحات محبوب ترکیه از نظر گردشگران ایرانی هستید و یا قصد سفر به این کشور را دارید در ادامه مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین تفریحات ترکیه

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم یکی از مهم ترین علل محبوبیت کشور ترکیه امکانات تفریحی متعددی است که در این کشور وجود دارد، حال در میان این امکانات تفریحی برخی از آن ها از محبوبیت بیشتری در میان گردشگران ایرانی برخوردارند، در بخش از مقاله به معرفی هر یک از آن ها به صورت جداگانه می پردازیم.

پارک های آبی

کشور ترکیه به ویژه شهر آنتالیا مملو از پارک های آبی هستند که هر یک از آن با توجه به استاندارد ها و تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند، ایرانیان نیز در سفر های خود به شهر های مختلف ترکیه قطعا برای تفریح به یکی از پارک های آبی موجود در شهر مقصد خود مراجعه می کنند، از بهترین و پر طرفدارترین پارک های آبی موجود در ترکیه می توان به پارک آبی آکوا در آنتالیا، پارک آبی آدالند در کوش آداسی، پارک آبی دلفین در استانبول و پارک آبی آکوا مارین در استانبول اشاره کرد.

اگر قصد دارید با تور ارزان ترکیه به این کشور سفر کنید، لذت تفریح در پارک های آبی این کشور را به هیچ وجه از دست ندهید.

غواصی در مدیترانه

ماجراجویی در اعماق اقیانوس یکی از تفریحات گردشگران ایرانیان می باشد و باید بدانید که این امکان غواصی در شهر های مختلف کشور ترکیه برای گردشگران فراهم شده است و شما در سفر به ترکیه می توانید به سایت های غواصی مختلف مراجعه کرده و در بخش های متفاوت مدیترانه به غواصی و ماجراجویی بپردازید.

از معروف ترین و معتبر ترین سایت های غواصی موجود در کشور ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سایت غواصی مرسین در آنتالیا
  2. سایت غواصی کاس در آنتالیا
  3. سایت غواصی کمر در آنتللیا
  4. سایت غواصی موغله در آنتالیا
  5. سایت غواصی چاناق قلعه در آنتالیا
  6. سایت غواصی بدروم در بدروم

بالن سواری در کاپادوکیا

بی شک عکس بالن های رنگی بر فراز آسمان شهر کاپادوکیا را در شبکات اجتماعی دیده اید، شاید برایتان جالب باشد بالن سواری در شهر کاپادوکیا یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات موجود در کشور ترکیه به شمار می آید و بسیاری از گردشگران تنها با هدف انجام این تفریح به کاپادوکیا سفر می کنند، چنانچه شما نیز از علاقمندان به بالن سواری هستید و یا قصد سفر به کاپادوکیا را دارید این تفریح کم نظیر را از یاد نبرید، البته توجه داشته باشید که این تفریح در دسته بندی تفریحات گران و لاکچری کشور ترکیه قرار می گیرد.

 

 

هزینه های تفریح در ترکیه

همواره به هنگام سفر به تفریح نکته ای وجود دارد که نباید از آن غافل شد آن هم هزینه تفریحاتیست که علاقه داریم امتحانشان کنیم، در این بخش از مقاله معرفی تفریحات محبوب ترکیه از نظر گردشگران ایرانی، به بررسی هزینه انجام این تفریحات بپردازیم، بنابراین مطالعه اطلاعات موجود در این مقاله را از دست ندهید.

قیمت بلیط پارک های آبی ترکیه

قیمت بلیط پارک های آبی ترکیه بسته به محل قرارگیری و امکانات که دارند متغییر و به شرح زیر می باشد:

قیمت بلیط پارک آبی آکوالند: 250 الی 350 لیر به ازای یک روز و برای یک نفر بسته به پکیجی که انتخاب می شود

قیمت بلیط پارک آبی ساحلی: حدود 350 تا 450 لیر به ازای هر روز

قیمت بلیط سایر پارک های آبی کشور ترکیه: به طور کلی قیمت بلیط پارک های آبی موجود در کشور ترکیه، بسته به امکانات و خدماتی که دارند حدود 350 لیر به ازای هر روز می باشد.

هزینه غواصی در ترکیه

غواصی در اغلب نقاط دنیا از تفریحات نسبتا گران به شمار می آید اما در کشور ترکیه می توانید با پرداخت یک هزینه معقول در میان آب های مدیترانه به ماجراجویی و غواصی بپردازید، هزینه غواصی در این کشور بسته به سایتی که برای غواصی انتخاب می کنید ممکن است بین 200 تا 250 لیر متغییر باشد.

هزینه بالن سواری در کاپادوکیا

همانطور که پیش تر و در قسمت معرفی تفریحات محبوب ترکیه اشاره کردیم، بالن سواری در ترکیه یکی از تفریحات گران قیمت و لاکچری به شمار می آید ولی باید بدانید که ارزش هزینه کردن را دارد، تماشای مناظر بسیار زیبا و منحصر به فرد کاپادوکیا به هنگام بالن سواری می توان اوج لذت و هیجان را برای شما به ارمغان بیاورد، لازم به ذکر است که هزینه بالن سواری در کاپادوکیا بسته به بالن انتخابی شما و مدت زمان بالن سواری بین 600 تا 800 لیر متفارت می باشد.

با تشکر از همراهی شما کاربران گرامی امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی کلی در رابطه با تفریحات محبوب ترکیه از نظر گردشگران ایرانی و هزینه انجام آن ها کسب کرده باشید و این اطلاعات در سفر به کشور ترکیه برایتان مفید واقع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان