فرش اتاق کودک؛ چی بخرم؟ از کجا بخرم؟

بسیاری از افراد هنگام خرید فرش اتاق کودک سوال شان این است که چه فرشی را از کجا تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کوتاه به این دو سوال بسیار مهم شما پاسخ بدهیم.

فرش اتاق کودک؛ چی بخرم؟ از کجا بخرم؟

بسیاری از افراد هنگام خرید فرش اتاق کودک سوال شان این است که چه فرشی را از کجا تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم تا به صورت کوتاه به این دو سوال بسیار مهم شما پاسخ بدهیم.

 

چی بخرم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین فرشی که برای اتاق کودک می توان استفاده کرد، فرش اتاق کودک است. فرش های اتاق کودک مخصوص کودکان هستند. این فرش ها دارای ویژگی هایی هستند که فقط به کودکان اختصاص دارند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1.طرح و رنگ اختصاصی کودکان: طرح و رنگ فرش های کودک ملک شاه کاملاً اختصاصی کودکان است؛ طرح های کودکانه که عموماً برگرفته از انیمیشن های معروفی نظیر موش و گربه، دختران توت فرهنگی، السا و آنا و ... هستند. برای بافت فرش های اتاق کودک از رنگ های فانتزی مثل زرد، صورتی، بنفش و ... استفاده می شود.

فرش های عروسکی دارای سه نوع دخترانه، پسرانه و خنثی هستند. به فرش هایی که همزمان هم برای اتاق دختر و هم برای اتاق پسر قابل استفاده باشد، فرش اتاق کودک خنثی گفته می شود. چنانچه دارای چند فرزند هستید و یا قصد دارید که از فرش اتاق کودک خود برای چند فرزند استفاده کنید، سعی کنید که فرش مورد نظر تنها به دختران یا پسران اختصاص نداشته باشد.

2.نرمی خاص فرش: ارتفاع خاب فرش های عروسکی در مقایسه با سایر فرش های کاشان نظیر فرش های کلاسیک و مدرن، بیشتر است. ارتفاع نخ خاب فرش های کودک ملک شاه حدود 9 میلی متر است. هر چقدر که ارتفاع خاب فرش نوزاد بیشتر باشد، احتمال آسیب دیدگی کودک هنگام زمین خوردن به شدت کاهش می یابد.

3.دوستدار کودکان بودن: فرش های مخصوص کودک، هیت ست شده هستند. منظور از هیت ست شدن فرش آن است که پرزدهی فرش طی فرآیند بخاردهی از بین می رود. این امر روی سلامتی فرزند شما به شدت اثرگذار است، زیرا کودکان ریه های بسیار حساسی دارند. از این رو، هنگام خرید فرش اتاق کودک حتما توجه کنید که فرش مورد نظر بدون پرز و ضد حساسیت و آلرژی باشد.

فرش های کودک که یکی از انواع فرش مدرن ماشینی کاشان است  دارای انواع مختلفی هستند؛ مثل فرش اتاق کودک کلاریس و فرش اتاق کودک بافتی. تفاوت این دو در آن است که فرش های کلاریس فرش های چاپی هستند؛ به این صورت که ابتدا فرش خام سفید رنگ بافته می شود و در ادامه طرح مورد نظر توسط دستگاه های مخصوص روی آن چاپ می شود، اما فرش های بافتی از همان ابتدا دارای طرح و نقش هستند.

در حال حاضر، در بازار فرش ماشینی کاشان عموم فرش های اتاق کودک از همین دو نوع هستند و فرش هایی به نام فرش اتاق کودک طرح ترک و یا فرش عروسکی وینتیج وجود ندارد.

 

در پاسخ به سوال اول باید بگوییم که فرشی برای اتاق فرزند شما مناسب است که تمامی ویژگی های فوق را داشته باشد.

از کجا بخرم؟

ما می خواهیم که فرش اتاق نوزاد خود را از کارخانه و بدون واسطه خریداری کنیم. با این کار هزینه های خرید ما به شدت کاهش می یابد. با ذخیره کردن مبلغ خرید می توانیم فرش باکیفیت تری را خریداری کنیم. مشکل اغلب مشتریان این است که دسترسی شان به کارخانه های تولیدی فرش کاشان بسیار سخت است.

ملک شاه تولیدکننده انواع فرش های ماشینی اتاق کودک است. از آنجایی که مشتری مداری و کاهش هزینه های تمام شده مشتری جزء اولویت های ملک شاه است، تأسیس فروشگاه آنلاین فروش فرش عروسکی از درب کارخانه در دستورکار این شرکت قرار گرفته است. با مراجعه به سایت فروشگاهی ما می توانید بدون واسطه از کارخانه خرید کنید. هزینه ارسال تمامی فرش های ما به تمامی نقاط ایران رایگان است. در ضمن، یادآور می شویم که شما می توانید به منظور خرید حضوری در کارخانه این شرکت حضور بهم رسانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان