۴ مشکل جاروبرقی که خودتان می‌توانید حل کنید

اگر جارو برقیتان دچار مشکل شده است، احتمالا نیاز است هزینه زیادی را صرف خرید جاروبرقی جدید کنید. اما با چک کردن چند نکته زیر می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و مشکل را حل کنید.

تعمیر جاروبرقی

اگر جارو برقیتان دچار مشکل شده است، احتمالا نیاز است هزینه زیادی را صرف خرید جاروبرقی جدید کنید. اما با چک کردن چند نکته زیر می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و مشکل را حل کنید. اما اگر برای تعمیر انواع جارو برقی به خدمات حرفه ای نیاز داشتید کارشناسان پلاک در خدمت شما خواهند بود.

فیلتر جارو برقی

بیشتر اوقات فیلتر جاروبرقی نیاز به تمیز شدن یا تعویض دارد. این فیلترها، طبق راهنمایی که به همراه جاروبرقی ارائه شده باید استفاده شوند. هر چند وقت یکبار تمام فیلترها را چک کنید و اطمینان حاصل کنید جارو، قابلیت مکش خود را به خاطر کثیفی فیلتر از دست نمی‌دهد.

کیسه جارو برقی

سازندگان جاروبرقی‌ها، کیسه‌های بزرگی برای جاروها قرار می‌دهند. اگرچه این کیسه‌ها تا ابد کار نخواهند کرد. مطمئن شوید کیسه‌ی جاروبرقی پر نشده باشد و هر چند وقت یک بار کیسه را تعویض کنید. همیشه چند کیسه‌ی اضافه برای تعویض کیسه‌ی جاروبرقی خود داشته باشید.

کابل برق

گاهی اوقات، قطعی و اتصال در سیم برق جاروبرقی، دلیل روشن نشدن جاروست. سیم برق را همیشه از آب و مایعات دور نگهدارید تا جلوی سوختن سیم‌ها و خطرات احتمالی گرفته شود.

لوله‌ی جاروبرقی

مطمئن شوید لوله‌ی جارو شکسته نشده باشد. شکستگی در لوله‌ی جارو برقی، مکش و کارآیی آن را کاهش می‌دهد. اگر نمی‌توانید شکستگی را برطرف کنید از خدمات گارانتی جاروبرقی برای حل مشکل استفاده کنید و یا می‌توانید در هر زمان و مکانی که هستید، درخواست خود را در پلاک ثبت کنید.

 

چرا برای تعمیر جارو برقی از خدمات پلاک استفاده کنم؟

پلاک یکی از اپلیکیشن‌هایی است که با ارائه سرویس‌های متنوع، در تلاش است تا سطح اسانداردها و راحتی زندگی در تهران را افزایش دهد. استفاده از خدمات پلاک باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان و در محل خود خدمات را دریافت کنید. هنگام ثبت رایگان سفارش می‌توانید نظر و امتیازهای متخصص را نیز  مشاهده کنید تا از تجربیاتی که سایر مشتریان از کار با آن شخص داشته‌اند آگاه شوید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان