آموزش طرز تهیه خمیر پیتزای حرفه ای و ترد

همه ما دوست داریم پیتزایی خانگی و خوشمزه درست کنیم. خمیر پیتزای ترد و پفکی یکی از عوامل مهم در تهیه پیتزایی خوشمزه است

آموزش طرز تهیه خمیر پیتزای حرفه ای و ترد

همه ما دوست داریم پیتزایی خانگی و خوشمزه درست کنیم. خمیر پیتزای ترد و پفکی یکی از عوامل مهم در تهیه پیتزایی خوشمزه است. اولین کاری که هر کسی برای پیدا کردن بهترین آموزش طرز تهیه خمیر پیتزای حرفه ای انجام می دهد، جستجو آن در گوگل است. اما با سر زدن به سایت های مختلف، بیشتر گیج می شود. چون نمی تواند طرز تهیه خمیر پیتزایی ترد و پفکی که مطمئن باشد را پیدا کند.

خبر خوب اینکه، این صفحه، پایان جست و جو های شما است. چون قصد داریم در این مقاله بهترین و آسان ترین آموزش طرز تهیه خمیر پیتزای حرفه ای را با روشی سریع و آسان به شما آموزش دهیم. بسیاری از افراد از این دستور به عنوان بهترین دستور طرز تهیه خمیر پیتزا خانگی ترد و پفکی یاد می کنند. پس بریم که یک پیتزای خوشمزه درست کنیم.

مواد لازم برای تهیه خمیر پیتزا

  • 4/3 پیمانه آب ولرم جهت عمل آوردن خمیر مایه (اجازه بدهید آب در حال جوش، کمی خنک شود)
  • 1 قاشق چای خوری مایۀ خمیر
  • 1 لیوان آب هم دمای محیط
  • 2 پیمانه آرد
  • 2/1 قاشق چای خوری نمک

مراحل آسان آماده کردن خمیر پیتزا

گام اول: حل کردن مایۀ خمیر در آب ولرم

مایۀ خمیر را در آب ولرم ریخته و سپس آن را با کمک قاشق در آب حل کنید. برای بهتر عمل آمدن آن می توانید چند دانه شکر نیز به محلول اضافه کنید. سپس کمی آرد بر روی آن پاشیده و پنج دقیقه در جای گرم قرار دهید تا پف کند و به اصلاح عمل آید.

گام دوم: الک کردن آرد

یکی از نکته ها در آموزش طرز تهیه خمیر پیتزای حرفه ای که باعث می شود خمیر پیتزایی ترد و پفکی داشته باشید، الک کردن آرد قبل از استفاده از آن است. پس حتماً آرد را الک کنید و سپس به سراغ مراحل بعد بروید.

گام سوم: آماده کردن خمیر

حال نوبت اضافه کردن خمیر مایه عمل آماده به آرد الک شده است. وسط آرد را کمی گود کنید و یک لیوان آب هم‌دما با محیط اتاق و خمیرمایه عمل آمده را به آن اضافه کنید. سپس شروع به ورز دادن کنید. اگر حساس کردید که نیاز به آب بیشتری دارید می توانید از آب بیشتری استفاده کنید.

خمیر را در حدود 10 دقیقه خوب ورز دهید تا یک دست شود و دیگر به دست نچسبد. اگر احساس کردید که کمی شل است و چسبنده، یعنی آب آن زیاد شده و می توانید مقدار خیلی کم آرد به آن اضافه کنید.

گام چهارم: استراحت دادن به خمیر پیتزا

خمیر پیتزایی پفکی، نیاز به استراحت دو ساعته دارد. برای استراحت دادن به خمیر روی آن را می توانید آغشته به کمی روغن زیتون کنید و یا کمی آرد بپاشید و روی آن را با پارچه ای ضخیم پوشانده و در جای گرم قرار دهید. بعد از یک تا دو ساعت خمیر پف کرده و آماده استفاده می شود.

اگر خیلی عجله دارید نیم ساعت استراحت خمیر کافی است. اما اگر دو ساعت استراحت کند خیلی پفکی تر و تردتر می شود.

تبریک میگم! خمیر پیتزای شما آماده است. حال می توانید هر نوع پیتزایی را با این خمیر خوشمزه و ترد درست کنید.

اگر شما هم مثل ما عاشق پیتزاهای خوشمزه و با طعم های جدید هستید که روی یک خمیر پیتزای ترد و پفکی تهیه می شوند، حتماً به اپلیکیشن اسنپ فود برای سفارش از پیتزا سیب سر بزنید.

سفارش آنلاین پیتزا با خمیر ترد و خوشمزه از پیتزا سیب

پیتزا سیب یک رستوران بین المللی بسیار معروف است که در تهران و سراسر کشور، شعبه هایی را دایر کرده است. آن‌قدر تعداد شعبه های این رستوران زیاد هست که هر کجای تهران باشید از شهر ری تا ولنجک می توانید یک پیتزای خوشمزه از پیتزا سیب سفارش بدهید.

امتیاز ویژه ای که فست فود های پیتزا سیب دارد این است که برای هرسلیقه ای در منو آن می توانید پیتزایی پیدا کنید. از پیتزای آمریکایی مثلثی شکل تا پیتزاهای ایتالیایی، همچنین انواع سالاد و ساندویچ را می توانید از پیتزا سیب سفارش دهید.

از طرفی میزان استفاده از سوسیس و کالباس را به حداقل رسانده چراکه نگران سلامت مشتری های خود است.

پس اگر هر کجای شهر هستید، مناطق شلوغ یا مناطق لوکس همین الان پیتزای مورد علاقه خودتان را که با خمیری ترد و خوشمزه درست شده را سفارش دهید.

سفارش آنلاین پیتزا با اپلیکیشن اسنپ فود

بهترین و راحت ترین راه برای هر سفارش آنلاین غذا، اپلیکیشن اسنپ فود است. همین الان این اپلیکیشن را نصب کنید و پیتزای مورد علاقه خود را پیدا کنید. منوهای رستوران های مختلف را مشاهده کرده و پیتزای مورد علاقه خودتان را سفارش دهید.

علاوه بر این اگر فرصت کافی دارید و خودتان در خانه با آموزش طرز تهیه پیتزا حرفه ای، خمیر را آماده کرده اید، می توانید دستور پخت انواع پیتزاهای خوشمزه را در بلاگ وب‌سایت اسنپ فود مشاهده کنید. همین الان دست به کار شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان