از اینستاگرام به راحتی پول دربیار! ؛ انقلابی در خرید و فروش آنلاین

شاید شما هم کلماتی مانند خرید فالوور، خرید فالوور واقعی، خرید لایک اینستاگرامیا خرید کامنت اینستاگرام را شنیده باشید

از اینستاگرام به راحتی پول دربیار! ؛ انقلابی در خرید و فروش آنلاین

شاید شما هم کلماتی مانند خرید فالوور، خرید فالوور واقعی، خرید لایک اینستاگرامیا خرید کامنت اینستاگرام را شنیده باشید. اما چرا اینستاگرام و جذب مخاطبین مربوط به این شبکه اجتماعی انقدر مهم است؟ آیا امروز به جایی رسیده‌ایم که بتوانیم کسب و کارمان را نه فقط در سایت‌ها بلکه در یک شبکه اجتماعی گسترش دهیم؟ آیا می‌توان از اینستاگرام به عنوان یک شبکه بازاریابی حرفه‌ای استفاده کرد؟ چرا که نه!  همراه نی نی سایت باشید تا به شما فوت و فن اینستاگرام و کسب درآمد از آن را آموزش دهیم!

 

 

اینستاگرام می‌تواند شرکت یا مغازه خصوصی شما باشد!

امروزه بیشتر صاحبان کسب و کارهای جوان و پویا اهمیت بازاریابی در شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام را درک می کنند؛ حتی اگر هنوز زمان و منابع لازم را برای موفقیت در این رسانه بازاریابی صرف نکرده باشند. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار نوپا هستیدیا رویای تاسیسیک شرکت را در سر دارید و برای تبلیغات در صفحه اینستاگرامی‌تان برنامه‌ای ندارید؛ شاید لازم باشد در مورد استراتژی خود تجدید نظر کنید!

 

اینستاگرام چیست؟ ؛ چرا کار در حوزه اینستاگرام تا به این حد مهم است؟!

اگر بخواهیم به طور ساده و خلاصه بگوییم، شبکه اجتماعی اینستاگرام راهی برای به اشتراک گذاشتن لحظات زندگی با دوستان و دنبال کنندگان از طریق تصاویراست. تمام آنچه نیاز دارید قرار دادن یک عکس به همراه یک متن برای توضیحات بیشتر است. جالب است بدانید که نام اینستاگرام از دو کلمه "فوری" و "تلگرام" گرفته شده و مفهوم آن عشق به عکس گرفتن است! اینستاگرام پر طرفدارترین شبکه اجتماعی‌ست و خصوصا در دوران قرنطینه از قوی‌ترین سهام‌ها در بازار بورس جهانی بوده است! پس چرا نباید خدماتتان را در برابر نگاه میلیون‌ها کاربر فعال از مردم عادی قرار دهید؟!

 

 

 

با این5 روش طلایی کسب و کارتان را در اینستاگرام تضمین کنید!

امروزه اینستاگرام دارای بیش از 150 میلیون عضو فعال در سراسر جهان است! تحقیقات نشان می‌دهند که تعامل تجاری ارائه شده توسط اینستاگرام بین عرضه کننده کالا یا خدمات و مخاطب 25٪ بیشتر از سایر شبکه‌ها و بستر‌های ارتباط آنلاین است! با هم 5 دلیل اساسی راز موفقیت کسب و کارهای اینستاگرامی را مرور می‌کنیم.

 

1- با مخاطب در تعامل باشید! ؛ هشتگ، کامنت، دایرکت فراموش نشود!!

حتما برای محصولات یا خدمات ارائه شده‌تان هشتگ اختصاصی ایجاد کنید تا مصرف کنندگان بتوانند با جست و جوی این هشتگ‌ها به محصول یا خدمات مورد نظرشان برسند. برای کسب بهترین نتیجه و بالا بردن احتمال استفاده افراد از آن، هشتگ‌هایی کوتاه و معمول انتخاب کنید. همچنین می توانید تصاویری را که پست می‌کنید برچسب گذاری جغرافیایی کنید (لوکیشن بزنید)، در این صورت مخاطبان نه تنها محل ارائه خدمات شما را فراموش نمی‌کنند بلکه بسیاری از آن‌ها فقط از طریق سرچ مکان مورد نظرتان شما را پیدا می‌کنند!

فراموش نکنید که اینستاگرامیک شبکه اجتماعی با بستری خلاقانه است و هر چه جسورتر باشید نتایج بهتری هم خواهید گرفت! نترسید و جلو بروید

 

2- صفحه شما = رزومه کاری شما ؛‌ گالری تصاویر محصول ایجاد کنید!

سعی کنید چینش تصاویر و به اصطلاح تم پیج را به گونه‌ای مرتب کنید که داستان کسب و کارتان را بازگو کند. عکس‌هایی اضافه کنید که به مشتریان کمک می‌کنند بفهمند چگونه از محصولات شما بیشترین و بهترین بهره را ببرند. اگر کسب و کار شما تولید زیورآلات است یک تم خلوت و مینیمال برای پیج شما می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در صورتی که پیج روان‌شناسی کودک دارید می‌توانید از رنگ‌های شاد استفاده کنید. اجازه دهید تا نوع چینش و رنگ و بوی صفحه با مخاطب صحبت کند!

 

3- خرید فالوور، درست یا غلط؟ ؛ به تبلیغات منفی درمورد خرید کامنت و لایک در اینستاگرام توجهی نکنید!

چه خوشمان بیاید و چه نیاید؛یکی از عواملی که باعث جلب اعتماد مخاطب به صفحه اینستاگرامی شما می‌شود تعداد فالوورهای شماست.

اگر کسب و کار نوپایی دارید در این برهه از زمان بیهوده برای بالا آمدن صبر نکنید! رقیبان شما هر روز قوی‌تر و مشهورتر می‌شوند و ارزش پول در ایران روز به روز کمتر می‌شود. با خرید فالوور واقعی و لایک اینستاگرام به پیج‌تان ظاهری حرفه‌ای و قابل اعتماد بدهید. به مرور زمان و با شناخته شدن در فضای اینستاگرام دیگر نیازی به خرید لایک و فالوور نخواهید داشت و طبق روال عادی اینستاگرام جلو خواهید رفت.

 

4- مخاطبان شما خاص هستند! ؛ به دنبال کنندگانتان نشان دهید که تا چه حد برایشان اهمیت قائلید.

با دعوت از مشتریان و مخاطبانتان برای ارسال عکس‌های خود با محصول یا خدمات شما، به آنان احساس مورد توجه بودن را القا کنید. تلاش کنید که حتما عکس‌های ارسالی را را در حساب اینستاگرام کسب و کارتان به اشتراک بگذارید. این کار علاوه بر حس خوب به مخاطب باعث می‌شودتا کاربران تازه وارد بیش از پیش به شما اعتماد کنند. از طرفی مردم معمولاً دوست دارند نظرات دیگران درباره تصاویرشان را ببینند.

 

5- هر روز استوری بگذارید و در دایرکت با مردم تعامل کنید!

هر چند به شما توصیه می‌کنیم که روزانه یک پست در صفحه‌تان قرار دارید اما بعضی کسب و کارها خصوصا در ماه‌های آغازین خود ظرفیت قرار دادن روزییک پست با کیفیت خوب را ندارند. اشکالی ندارد که تا زمانی که به حد خوبی از تولید محتوا برسید پست روزانه را از دستور کار کنار بگذارید، اما حتی در اولین روز از شروع کسب و کارتان استوری را فراموش نکنید! نرخ تعامل در استوری چندین برابر پست است! حتی وقتی که پستی را در صفحه قرار می‌دهید باید حتما آن را در استوری هم بگذارید و به مخاطب بقبولانید که با ندیدن این پست حتما ضرر خواهد کرد! کاربر در استوری شما احساس خصوصی و صمیمیت می‌کند و به احتمال 80٪ به نظرسنجی‌ها پاسخ خواهد داد. کاربران را به دایرکت بکشانید و با آن‌ها گفت و گو کنید. الگوریتم جدید اینستاگرام اهمیت خاصی برای تعامل با فالوورها قائل است!

 

خرید فالوور اینستاگرام ؛ مزایای خرید فالوور واقعی اینستاگرام!

اگر شما هم نمی‌دانید که آیا می‌خواهید فالوور واقعی اینستاگرام بخریدیا نه، به شما کمک می‌ کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید!

اگر اهل تأثیرگذارییا تجارت هستید، اینستاگرام بهترین رسانه ی اجتماعی برای شما است. داشتن فالوورهای زیاد اغلب مورد تحسین قرار می گیرد اما به دلیل زمان محدود، داشتن فالوورهای واقعی و فعال در مدت زمان کمتر از یک سال تقریبا غیر ممکن است. گزینه بهتر پیش روی شما خرید فالوور اینستاگرام برای رشد پروفایلتان در شبکه های اجتماعی ست.

حتما شما هم به خوبی می دانید که نمی توان برای همیشه در شبکه های اجتماعی با این حال و هوای رقابتی صبر کرد. برای اینکه فالوور بیشتری در اینستاگرام داشته باشید و سریعتر مورد توجه قرار بگیرید، باید فالوور اینستاگرامی بخرید زیرا هرچه فالوور بیشتری داشته باشید،از نظر مخاطبان، رقبا و مشتریان قابل اعتمادتر دیده می شوید.

 

خرید فالوور و لایک اینستاگرام ؛ بخریمیا نخریم؟

زمان کالای گرانبهایی است و هدر دادن آن در حالی که نشسته اید و منتظر رسیدن رقم فالوورها به میزان مناسب هستید عاقلانه نیست! نخریدن فالوور در ابتدای کسب  و کار به معنای اتلاف وقت بیشتر برای رشد تجارت شما است.

 

از کجا فالوور واقعی بخریم؟ ؛ معرفی بهترین سایت پشتیبانی صفحه اینستاگرام شما!

سایت های خارجی و ایرانی زیادی برای خرید فالوور هستند که همه ادعای فروش فالوور واقعی و فعال دارند در حالی که این طور نیست! خرید فالوور غیرفعال و فیک هم نه تنها به کسب و کار و سطح تعامل در پیج شما کمکی نمی‌ کند بلکه اینستاگرام را نسبت به صفحه شما بدگمان می کند و راه رسیدن به سطح تعامل بالا را برایتان چندین برابر دشوارتر می سازد!

پیشنهاد ما به شما خرید از سایت کافه فالوور است! کافه فالوور یکی از قدیمی ترین سایت ها در زمینه فروش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام است. از آن مهم تر این است که فالوورهای کافه فالوور همه ایرانی و فعال هستند!

همچنین تیم کافه فالوور تا انتهای دریافت سفارش در کنار شما هستند و شما را راهنمایی می‌ کنند تا بهترین بازخورد را از خریدتان داشته باشید.

 

ویژگی های کلیدی و مهم کافه فالوور:

خدمات ارائه شده توسط کافه فالوور توسط کاربران حقیقی و واقعی انجام می گیرد

کافه فالوور از شما درخواست رمز عبور اکانت اینستاگرام نخواهد کرد

کافه فالوور دریافت سفارش در کمترین زمان ممکن را ضمانت می کند

شما می توانید هر زمانی که احساس نیاز کردید از پشتیبانی24 ساعته سایت کافه فالوور استفاده کنید!

 

خرید فالوور از سایت های خارجی ؛ اگر می توانید دلاری پرداخت کنید بخوانید!

Viralyftسرویس خرید فالوور واقعی؛ مطمئن اما گران!

برخلاف سایر وب سایت های خارجی، می توان از این وب سایت برای خرید تعداد زیادی فالوور با نرخی مقرون به صرفه و بدون کاهش کیفیت استفاده کرد اما قیمت آن باز هم نسبت به سایت کافه فالوور در ایران بسیار بالاست! هر کس می تواند در هر بار حداکثر 10 هزار فالوور یا بیشتر را با 94/99دلار خریداری کند. همچنین سفارشات این سایت سریعتر از سایت های دیگر تحویل می شود.

مقرون به صرفه ترین بسته این سایت سه دلار برای تنها 100 دنبال کننده است که در چند ساعت تحویل می شود. همچنین سایت ویرالیفت با طیف گسترده ای از وب سایت های رسانه های اجتماعی مانندYoutube Facebook و غیره کار می کند.

 

GetViral.io ‌ پشتیبانی قوی، ارائه خدمات ضعیف!

این وب سایتیک سیستم بازاریابی داراییک سیستم پشتیبانی از مشتری قوی و ثابت شده است و خدمات گسترده ای را در وب سایت های مختلف رسانه های اجتماعی معروف مانندYoutube، Twitter ، Instagram وSoundcloudارائه می دهد. همچنین در صورت عدم تحقق سفارش، پول شما را برمی‌گرداند. اما شما نمی توانید از این سایت چیزی بیش از حداکثر 10 هزار فالوور واقعی خریداری کنید. از آن بدتر ارزان ترین بسته این سایت برای500 دنبال کننده است که 15 دلار قیمت دارد!

 

SocialPackages.net کیفیت بالا با زمان تحویل بالا!

این سایت500 دنبال کننده را با قیمت9 دلار ارائه می دهد. سوشال پکیجز نوید فالوور واقعی با کیفیت بالا را می دهد. همچنین شما می توانید تا 5 هزار فالوور را با قیمت55 دلار خریداری کنید. اما متاسفانه مدت زمان تحویل در این سایت بیش از 24 ساعت است!

 

ViewsExpertوعده های توخالی!

این وب سایت ارزان ترین بسته را برای500 دنبال کننده از 7 دلار شروع می کند. همچنین ویو اکسپرت ضمانت می کندکه اگر فالووری غیر فعالی شد فورا آن را جایگزین می کند اما طبق نظرات مصرف کنندگان سرویس های این وب سایت چیزی غیر از این می گوید!. تحویل فالوور واقعی از طریق این سایت ممکن است 24 ساعت یا کمی بیشتر طول بکشد. شما می توانید تا بیست هزار دنبال کننده را با 195 دلار خریداری کنید که رقم بسیار بالایی ست!

 

گران گران گرانSocial Viral

اگر می خواهید فالوور واقعی بخرید و از آن ها لایک و کامنت اینستاگرام مداوم دریافت کنید وبسایت سوشال وایرال راه حل مناسبی است. البته اگر به قیمت فالوور ها اهمیتی ندهید! معمولاً تعداد کمی از سایت های خرید فالوور خدمات خرید کامنت اینستاگرام را نیز ارائه می دهند. شما می توانید تا پنج هزار فالوور را با کیفیت بالا خریداری کنید بدون اینکه توسط اینستاگرام شناسایی شوید!

تحویل کل فالوورهایی که از این سایت خریداری کرده اید بیش از 12 ساعت طول می کشد. همچنین با این که برای خرید فالوور اینستاگرام از این سایت مجبور نیستید رمز ورود خصوصی خود را فاش کنید اما باید بهایی گزاف برای خرید فالوور واقعی بپردازید! به صرفه ترین بسته این سایت50 فالوور با قیمت2/97 دلار است.

 

Likes.io  تعامل به قیمت بازی با آبروی پیج!

این وب سایت به شما امکان خرید فالوور اینستاگرام و همچنین لایک خودکار توسط این کاربران را می دهد. وب سایت لایکز ادعا کرده که به شما کمک می کند تا طبق الگوریتم اینستاگرام و بدون ایجاد هیچ سوسابقه ای در این شبکه اجتماعی کسب و کارتان را گسترش دهید. اما خریداران چیز دیگری می گویند!

این سایت با قیمت3/95 دلار 100 فالوور واقعی و فعال به شما عرضه می کند. شما می توانید در هر بار خرید حداکثر بیست و پنج هزار فالوور بخرید. اما به شما اطمینان نمی دهیم که بتوانید تعاملی بی خطر در بستر حساس اینستاگرام داشته باشید!

 

SocialPlusفالوور های غیرفعال به اسم فالوور واقعی!

با استفاده ازSocialPlus، می توانید هر بار حداکثر ده هزار فالوور را با قیمت به صرفه ی100 دلار خریداری کنید. بسته آغازین این وب سایت چیزی حدود 3/95 دلار برای100  فالوور واقعی است. این سایت فعال بودن فالوورهای شما را برای همیشه تضمین نمی کند، اما گفته که ضمانت می کند که از خرید فالوور خود راضی خواهید بود و این دنبال کنندگان اثر و ماندگاری بالایی برای شما خواهند داشت. چیزی که ما آن را ضمانت نخواهیم کرد!

زمان تحویل فالوور ها از این وب سایت می تواند تا 24 ساعت طول بکشد.ضمنا شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با خدمات مشتری این سایت تماس بگیرید.

 

سخن پایانی

خرید لایک و فالوور اینستاگرام تصمیمی‌ست که در نهایت کسی جز شخص شما نخواهد گرفت. به همان اندازه که خرید فالوور واقعی و لایک اینستاگرام شما را در شناساندن محصولاتتان جلو می اندازد، خرید فالوور فیک و غیر واقعی می تواند شما را به کل از کسب و کار و تعامل در اینستاگرام ناامید کند. پیشنهاد نی نی سایت به شما خرید از فروشگاه های معتبر ایرانی مانند کافه فالوور است که مدت‌هاست امتحان خود را در زمینه کسب و کارهای اینستاگرامی پس داده است. همچنین با خرید از درگاه های امن پرداخت ریالی به جای سایت های ناشناس خارجی، تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

 

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید فالوور واقعی و لایک و کامنت اینستاگرام با کارشناسان تیم کافه فالوور در هر ساعتی از شبانه روز در تماس باشید.

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان