عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت با وردپرس

با وجود اینکه نرم افزار اصلی وردپرس رایگان می باشد، اما یک وب سایت هزینه هایی را برای شما دارد که این هزینه ها با توجه به حوزه کاری و اهداف  شما در کسب و کارتان تعیین خواهد شد.

به نیاز شما، هزینه راه اندازی یک وب سایت وردپرس می تواند از 100 هزار تومان شروع شود و حتی به بیش از 100 میلیون تومان هم برسد. بی تردید یکی از گزینه های مهم مد نظر اکثریت، بحث مالی طراحی یک سایت می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی است. یکی از سوالاتی که معمولاً پرسیده می شود این است:  قیمت طراحی سایت وردپرس و قیمت تمام شده آن چقدر میشود؟ با وجود اینکه نرم افزار اصلی وردپرس رایگان می باشد، اما یک وب سایت هزینه هایی را برای شما دارد که این هزینه ها با توجه به حوزه کاری و اهداف  شما در کسب و کارتان تعیین خواهد شد. در این مقاله، همه چیز را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا به این سوال نهایی پاسخ دهیم: ساخت و راه اندازی یک وب سایت وردپرس به چه میزان هزینه دارد؟ ما همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه یک وب سایت وردپرسی با کمترین هزینه داشته باشید و به عوامل تعیین کننده تعرفه و قیمت  طراحی سایت وردپرس خواهیم پرداخت.

قیمت  طراحی سایت وردپرس

هزینه ها برای ساخت وب سایت وردپرس

نرم افزار وردپرس برای همه به شکل رایگان قابل دانلود است. این یک نرم افزار منبع باز است که به شما آزادی نصب در هر نوع پوسته وب سایت وردپرس را می دهد.

بنابراین اگر وردپرس رایگان است، پس هزینه از کجا می آید؟

هزینه یک سایت وردپرس را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

  • هزینه خرید هاست  
  • هزینه خرید دامنه
  • قیمت قالب یا پوسته وردپرس
  • قیمت افزونه ها یا پلاگین ها
  • دستمزد طراح و یا طراحان سایت وردپرس  
  • نوع سایت وردپرس
  • امکانات و قابلیت های سایت وردپرس
  • قالب سایت وردپرس، میزان تغییرات و امکانات ویژه خاص، کدنویسی، تیم برنامه نویسی

برای ایجاد یک سایت وردپرسی به هاست نیاز دارید. هر وب سایتی در اینترنت به هاست  نیاز دارد. هاست محل نگهداری داده ها و اطلاعات وب سایت شما در اینترنت است.

میزبانی وردپرس یا هاست

هاست ها در انواع مختلف با ظرفیت های گوناگون وجود دارد. شما باید به توجه به نوع سایت خود و میزان داده ها و اطلاعات آن و همچنین متناسب با بودجه ای که دارید؛ بهترین هاست را انتخاب کنید. انواع هاست از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار هستند.

دامنه وب سایت و تعیین نام آن

در مرحله بعد، شما به یک نام دامنه نیاز خواهید داشت. این آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود و این همان چیزی است که کاربران شما در مرورگر تایپ می کنند تا به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند (به عنوان مثال google.com).

قالب وردپرس

با وردپرس، تعداد زیادی قالب وب سایت رایگان موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال، اگر چیز سفارشی تری میخواهید، میتوانید یک قالب حرفه ای خریداری کنید و یا اینکه سفارش دهید تا به صورت اختصاصی برای شما نوشته شود.

افزونه های وردپرس

ویژگی های مختلفی را می توانید با استفاده از افزونه ها به سایت خود اضافه کنید. افزونه یاست سئو یکی از پرکاربردترین افزونه های رایگان در وردپرس است که برای بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

دستمزد طراح و یا طراحان سایت وردپرس

مهندس یاشا سازمند مدیر عامل شرکت آکام آتا (سهامی خاص) یکی از بهترین مشاوران دیجیتال مارکتینگ می گوید، دستمزد طراح یا تیم طراحی وبسایت وردپرس در برآورد قیمت طراحی سایت با وردپرس نقش اساسی و مهم ایفا می کند. در واقع زمان و دانشی که در طراحی و کد نویسی به کار گرفته می شود، بر قیمت طراحی سایت با وردپرس موثر خواهد بود.  سازمند نام فامیلی مدیریت سایت (یاشا سازمند) است. معنای کلمه سازمند در فرهنگ فارسی معین به معنی ساخته و آماده است. و در لغت‌نامه دهخدا به معنی آراسته و منظم است. این کلمه در فرهنگ معین و فرهنگ فارسی عمید که در دیکشنری آنلاین آبادیس  نیز به همین معنا ها اشاره شده اند.

گروه سازمند از بهترین تیم های بین المللی در حوزه کسب و کار ها است و خدمات بسیار منحصر بفردی را به شما ارائه می دهد. وجود رشید سازمند (ناخدای بازنشسته و مدیر عامل اسبق باشگاه ملوان بندر انزلی) و همچنین مهندس یاشا سازمند (فرزند ایشان) به عنوان یک مشاور بین المللی کسب و کار که سالها تجارب حرفه ای داخلی و بین الملی در کارنامه خود دارد، در ترکیب این گروه آن را به یک تیم تخصصی و ماهر و در عین حال با تجربه تبدیل نموده است. گروه سازمند علاوه بر طراحی سایت، خدمات دیگری را هم به شما ارائه می دهد. این خدمات عبارت است از: مشاوره کسب و کار، مشاوره و اجرای بازاریابی و فروش، تهیه و تدوین طرح توجیهی و بیزینس پلن – برندینگ و خلق برند تبلیغات و سئو سایت ( بهینه سازی موتور های جستجو) برای دیده شدن بهتر سایت و همچنین مشاوره در حوزه سرمایه گزاری و راه اندازی کسب و کار مخصوصا کسب و کار های اینترنتی است.

موارد مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرس

بنابراین در حالی که می توانید وب سایت خود را فقط با هزینه میزبانی و دامنه و با کمترین قیمت  ممکن بسازید؛ اما در نهایت  ممکن است لازم شود که هزینه قالب ها و افزونه های غیر رایگان را را پرداخت کنید. به همین دلیل است که اغلب مردم همواره با این پرسش روبرو هستند که  قیمت  طراحی سایت وردپرس چقدر است و این هزینه با توجه به چه عواملی تعیین می شود؟ مهم است که بدانید چه نوع وب سایتی را ایجاد می کنید و چه چیزی برای آن نیاز دارید زیرا این امر مستقیماً بر هزینه شما تاثیر می گذارد.

قیمت  طراحی سایت وردپرس فروشگاهی

فروشگاه اینترنتی از رایج ترین انواع وب سایت ها است که در فضای اینترنت آنها را مشاهده می کنیم، با توجه به گسترده تر شدن اینترنت در زندگی بیشتر مردم و افزایش استقبال جامعه از خریدهای اینترنتی، فروشگاه های آنلاین روز به روز در حال افزایش است. 

بنابراین داشتن یک وب سایت برای فروش محصولات در هر حیطه ای از ضروریات به شمار می رود. حال این فروشگاه آنلاین می تواند در کنار فروشگاه فیزیکی باشد و فروش از طریق دو کانال آنلاین و سنتی انجام گیرد و یا اینکه فقط یک فروشگاه آنلاینی که باشد که تنها به وسیله اینترنت می تواند به فروش و درآمدهای بالا برسد.

قیمت  طراحی سایت وردپرس فروشگاهی از قیمت های کم شروع شده و به قیمت های بالاتری برسد. این اختلاف قیمت با توجه به امکاناتی است که برای سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود. همچنین تعداد محصولات و میزان فروش آنها می تواند عامل تعیین کننده  دیگری برای قیمت باشد. 

 اما به طور کل در خیلی از موارد قیمت  سایت وردپرس فروشگاهی از دیگر انواع وب سایت های وردپرسی بالاتر خواهد بود. زیرا یک فروشگاه آنلاین به  قالب ها و افزونه های غیر رایگان نیاز پیدا می کند و همچنین زمان و کار بیشتری را می برد.

هزینه ساخت وب سایت های آموزشی با وردپرس

وب سایت های آموزشی برای ارائه اطلاعات و آموزش های مختلف در همه زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما اگر صاحب یک دانش و تخصصی در زمینه خاصی باشید و به تدریس علاقه مند باشید؛ می توانید یک سایت آموزشی راه اندازی کنید و از این طریق کسب درآمد کرده و افراد زیادی را از دانش خود بهره مند کنید. یک وب سایت آموزشی امکانات متعددی دارد که با توجه به این امکانات؛ قیمت های متفاوتی خواهد داشت. مواردی مثل ثبت نام آنلاین، آزمون آنلاین، انجمن ها و تالارهای گفتگو از جمله امکانات این سایت ها هستند که در قیمت  طراحی سایت وردپرس آموزشی تاثیر دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان