پیشنهاد جالب یک تهیه‌کننده در مورد نحوه راضی کردن صاحبان آثار برای اکران:

محمد احمدی: سازمان سینمایی باید برای صاحبان فیلم‌ها گارانتی در نظر بگیرد و به آنها سوبسید بدهد!

محمد احمدی گفت: سازمان سینمایی باید اقداماتی انجام دهد تا صاحبان فیلم‌هایی که احتمال فروش بالایی دارند، راضی به اکران آن شوند.

محمد احمدی: سازمان سینمایی باید برای صاحبان فیلم‌ها گارانتی در نظر بگیرد و به آنها سوبسید بدهد!

به گزارش سینماپرس، محمد احمدی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، درباره ارائه راهکاری برای برون رفت از بحران اکران فعلی و جلوگیری از عواقب منفی آن، به خبرنگاران جوان، گفت: سازمان سینمایی باید اقداماتی انجام دهد تا صاحبان فیلم‌هایی که احتمال فروش بالایی دارند، راضی به اکران آن شوند.

وی افزود: سازمان سینمایی باید برای صاحبان این فیلم‌ها گارانتی در نظر بگیرد و به آنها سوبسید بدهد که اگر خدای ناکرده فیلمشان نفروخت، پشتوانه‌ ای داشته باشند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: الان تماشاچی به سالن‌ها نمی‌آید؛ چون فیلم پرمخاطب نیست و تهیه‌کننده‌ها هم فیلم خوب برای اکران نمی‌دهند؛ چون احتمال می‌دهند ضرر کنند. این وسط سازمان سینمایی باید حمایت ویژه‌ای را در نظر بگیرد که صاحبان فیلم‌ها ترغیب به اکران شوند.

احمدی در پایان عنوان کرد: اگر حمایتی صورت نگیرد، روز به روز وضعیت بدتری بخصوص برای سالن‌دارها اتفاق می‌افتد. وقتی استقبالی از سوی مخاطبان صورت نگیرد، بحران مالی اوج می گیرد و سالن دارها نمی‌توانند هزینه‌های خود را در بیاورند؛ در نتیجه سالن‌های بیشتری تعطیل می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان