کاهش ۱۲ درجه دمای هوا در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه باتوجه به ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی شاهد کاهش محسوس دمای هوا در استان بین هشت تا ۱۲ درجه بودیم.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی در آسمان مازندران اظهار کرد: از شب گذشته با نفوذ سامانه سرد بارشی و ریزش هوای سرد از سمت غرب استان بارش‌ها آغاز شد و تا صبح امروز بارش‌ها به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش یافت.

وی افزود: بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به‌صورت برف و باران بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه باتوجه به ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی شاهد کاهش محسوس دمای هوا در استان بین هشت تا 12 درجه بودیم.

اسدی بیان کرد: بیشترین بارش باران از رامسر 41 و نوشهر با 12 میلی‌متر بیشترین ارتفاع برف از سیاه‌بیشه حدود 5 سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه فردا پنج‌شنبه علاوه بر تداوم هوای سرد، انتظار داریم بارش‌های پراکنده در غرب استان تداوم داشته باشد، تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل از جمعه تا یک‌شنبه جو پایداری در اسمان مازندران حاکم می‌شود، اما شب‌ها باتوجه به صاف شدن هوای سردی خواهیم داشت.

معاون هواشناسی مازندران یادآور شد: از بعدازظهر دوشنبه تا سه‌شنبه سامانه بارشی دیگری وارد آسمان مازندران می‌شود که در ارتباط با جزییات آن در روز‌های آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.
اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان