فیلم میلیاردی!

درحالی که منبع فروش فیلم‌ها به روز نمی‌شود روابط عمومی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» از میلیاردی شد این اثر خبر داد.

فیلم میلیاردی!

درحالی که منبع فروش فیلم‌ها به روز نمی‌شود روابط عمومی فیلم «دیدن این فیلم جرم است» از میلیاردی شد این اثر خبر داد.

به گزارش ایرنا، در حالی که چند هفته ای که از بازگشایی سینماها می‌گذرد و فیلم های جدید نیز در حال اکران در سینماهایی که در این شرایط باز هستند می‌گذرد اما همچنان سایت رسمی مسئول فروش سازمان سینمایی تحت عنوان (سمفا) به‌روز نمی شود.

در این شرایط نیز روابط عمومی برخی فیلم ها به صورت مستقل اقدام به انتشار میزان فروش هفتگی آثار خود می کنند.

در تازه ترین این اقدام روابط عمومی فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است اعلام کرد این فیلم با جذب 75 هزار مخاطب به فروش یک میلیارد تومانی رسید.

دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه در حالی که اکرانش را بدون سینماهای تهران و چند استان دیگر آغاز کرد، بعد از پایان جشنواره فیلم فجر و با بازگشایی مجدد سینماهای تهران و شهرستانها توانست با جذب 75 هزار تماشاگر به فروش یک میلیارد تومانی برسد.

دیدن این فیلم جرم است که پخش آن بر عهده مؤسسه بهمن سبز است، هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستانها در حال اکران بوده و بلیت آن از طریق سامانه های «گیشه7» و «سینماتیکت» به فروش می رسد.

امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل و نقش آفرینی مهدی زمین‌پرداز سیاسی‌ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از اکران در جشنواره فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی روبرو شد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان