حضور پر رنگ کیش در نمایشگاه گردشگری تهران

سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه گردشگری و میراث فرهنگی تهران، ظرفیت ها و توانمندی های رو به رشد جزیره کیش را به نمایش گذاشت.

حضور پر رنگ کیش در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش خبرآنلاین از کیش ، در نمایشگاه گردشگری و توسعه روستایی که از 5 اسفند در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز شده است، سازمان منطقه آزاد کیش به نمایندگی از بخش های دولتی و نیز بخش خصوصی توانمندی های کم نظیر سیاحتی، گردشگری و تفریحی کیش را معرفی می کند.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه ها، تبادل نظر و تجربیات و ایجاد زمینه های تازه همکاری و نیز جلب مخاطبان و مشتریان  است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد کیش بر حسب وظایف خود، سعی کرده با تعامل و همراهی بخش خصوصی علاقمند به مشارکت در فعالیت های نمایشگاهی، با قدرت و انسجام در رویداد امسال در تهران حضور یابد.

خسرو نشان افزود: گردشگری در دنیا و از جمله ایران در یک سال گذشته، تحت فشار ناشی از همه گیری کرونا شرایط سختی را سپری کرد و امید می رود با توسعه واکسیناسیون همگانی، گردشگری دوباره رونق گیرد.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش که در پاویون کیش در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی حضور داشت، گفت: امسال بخاطر موضوع کرونا، برخی استان‌ها در نمایشگاه حضور نداشتند. با این حال ما تلاش کردیم با رعایت کلیه ضوابط بهداشتی، در آستانه نوروز 1400 از امکان گفت و گو و مذاکره بهره برداری کنیم و خوشحالم بگویم که برای تنوع بخشی به گردشگری کیش به عنوان یکی از جذاب‌ترین نقاط دیدنی ایران، مذاکرات خوبی با علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری در کیش داشتیم.

این مقام مسئول در پایان از اتخاذ تدابیر و آمادگی های لازم برای پذیرایی از گردشگران نوروزی، با رعایت ضوابط ستاد ملی مقابله با کرونا و شورای سلامت کیش خبر داد.

لازم به ذکراست نمایشگاه گردشگری و توسعه روستایی که جمعه 8 اسفند به کار خود پایان می دهد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان