سخنان ژنرال آمریکایی درباره خطر روسیه برای موجودیت کشورش

ژنرال تود والترز، رئیس ستاد فرماندهی اروپایی نیروهای مسلح آمریکا و فرمانده کل نیروهای متحده ناتو در اروپا اعلام کرد روسیه در حال بی ثبات کردن اوضاع در جهان است و ایالات متحده و برخی از متحدان این کشور را تهدید می کند.

سخنان ژنرال آمریکایی درباره خطر روسیه برای موجودیت کشورش

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال تود والترز گفت:  " روسیه علی رغم محکومیت جهانی از سوی جامعه جهانی و ادامه تحریم های اقتصادی (علیه مسکو)، در حال انجام اقدامات مخرب با هدف بی ثبات سازی جهان است ، بسیاری از این اقدامات در اروپا انجام می شود ... روسیه همچنان تهدیدی برای موجودیت ایالات متحده و متحدان اروپایی ما است."

ژنرال آمریکایی خاطرنشان کرد روسیه گویا تلاش می کند تا حوزه نفوذ خود در دوران اتحاد جماهیر شوروی را حفظ کرده و از توسل زور برای اجبار کشورهای همسایه استفاده می کند.

علاوه بر این ، ژنرال تود والترز ادعا می کند ، روسیه "در تلاش برای  ترساندن ، تضعیف و ایجاد تفرقه ایالات متحده و متحدانش به ابزارهای غیر متعارفی مانند شرکت های نظامی خصوصی متوسل شده است."

بتازگی اعلام شد پنتاگون یکسری ابتکارات برای «بازدارندگی» روسیه در اروپای شرقی طراحی می کند. پنتاگون بدین منظور، 25-مین گروه ضربتی نیروی هوایی آمریکا را از منطقه خاورمیانه به اروپا منتقل می کند. گروه پهپادهای ضربتی MQ-9 Reaper به رومانی و کشورهای حاشیه بالتیک اعزام خواهند شد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان