معاون دادگستری همدان: بیشتر تبلیغات در فضای مجازی است

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: امروزه تبلیغات بیشتر وارد فضای مجازی شده و دستگاه‌های امنیتی باید به صورت ویژه بر این حوزه نظارت داشته باشد.

معاون دادگستری همدان: بیشتر تبلیغات در فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ عباس نجفی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: در انتخابات جاری باید مطابق توصیه رهبر معظم انقلاب با کمترین مشکل و حاشیه از آراء مردم امانت‌داری شود و لازمه تحقق این رسالت مهم هماهنگی میان تمامی دستگاه‌هاست. 
 
وی که در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی با هدف اتخاذ تدابیر مناسب بمنظور پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب بالندگی نظام می‌شود.

نجفی اضافه کرد: یکی از مهمترین رسالت ستاد ایجاد بستری مناسب برای حضور حداکثری و پرشور مردم در این جریان است زیرا یکی از شاخصه‌های پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش حیاتی مردم در این عرصه است. 
    
معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ادامه داد: با ایجاد بستری امن همچنین اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی در بین اقشار مختلف مردم انتخاباتی سالم خواهیم داشت همچنین باید فرهنگ صحیح تبلیغات نیز از جانب نامزدها به طرفداران آموزش داده شود تا از ایجاد تفرقه و حواشی جلوگیری شود. 

وی ضمن اظهار امیدواری از برگزاری انتخاباتی پرشور با کمترین آثار و تبعات سوء در جامعه، یادآور شد: دستگاه‌های نظارتی باید با نگاهی کاملا بی طرفانه جریان انتخابات را رصد و در راستای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی با مستندات دقیق با خاطیان برخورد کنند. 

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان افزود: قوانین مرتبط با انتخابات نیز استخراج شده و به زبان ساده عمومی در قالب‌هایی مانند انیمیشن، پیامک، خبری و تصاویر گرافیکی در رسانه‌ ملی و خبرگزاری‌ها منتشر خواهند شد تا از بروز جرائم انتخاباتی پیشگیری به عمل آید.

حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان نیز در ابتدای این جلسه گفت: اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان همدان با هدف اتخاذ تدابیر مناسب با هدف پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و اجرای بخشنامه قوه قضائیه تشکیل شده است. 
    
وی افزود: این ستاد در راستای ایجاد هماهنگی میان اعضاء ستاد، اجرای قوانین مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌های مجلس همچنین  پایش مداوم اقدامات در فضای حقیقی و مجازی، تبیین برنامه‌ها، انعکاس، اطلاع‌رسانی قوانین و مجازات مرتبط با جرائم انتخاباتی با انتخابات به آحاد مردم تشکیل شده است. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان