برف راه ارتباطی۳۷۲ روستای الیگودرز را بست

بارش سنگین برف از شب گذشته (چهارشنبه ششم اسفند) تاکنون در شهرستان الیگودرز استان لرستان ادامه دارد و موجب بسته شدن راه ارتباطی ۳۷۲ روستا با مرکز این شهرستان شده است.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بارش برف در الیگودرز باعث قطع راه‌های روستایی این شهرستان شده است به طوری که اکنون در بخش ززوماهرو، گردنه گله بادوش به کیگوران، گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس بسته است. با مسدود شدن گردنه گله بادوش راه ارتباطی 147 روستا با مرکز شهرستان و گردنه شاهرود مسیر پیرامام به گلی چاس راه روستایی 20 روستا با مرکز بخش مسدود است.

همچنین با مسدود شدن گردنه آبشار در بخش ذلقی راه ارتباطی 102 روستا این بخش با مرکز شهرستان و گردنه چال شیر مسیر امامزاده راه روستایی 50 روستا با مرکز بخش بسته شده و در حال حاضر برق و سیستم مخابراتی این بخش بر اثر ریزش برف قطع شده است. در بخش بربرود شرقی نیز گردنه فرسش مسدود شده و راه روستایی 33 روستا در این بخش نیز با مرکز شهرستان قطع شده است.

ماشاالله نعمتی، فرماندار الیگودرز در این باره گفت: باوجود انسداد راه‌های روستایی، راه‌های اصلی شهرستان توسط عوامل راهداری در حال بازگشایی است و تلاش عوامل راهداری با چندین گروه مختلف برای بازگشایی گردنه ها و محورهای روستایی ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان